Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Statystyki steam a ns?
#1
Napisano 17.04.2010 13:04
Moze istnieje cos takiego, to wystarczy link, moze nie istnieje i potrzebny bedzie ktos znajacy sie na rzeczy z chwilą wolnego czasu
#2
Napisano 17.04.2010 19:23
Ale jak chcesz unikalnie rozpoznać NS? :F (jakby się dało było by 100% skuteczne ban neo, może ktoś kiedyś wymyśli)
#3
Napisano 17.04.2010 20:41
proszę o licznik ;] Potrzebne mi to do sprawdzenia w czasie jaki odsetek graczy to steamowcy i pomyśleniu o zmianie na v48
#4
Napisano 17.04.2010 20:55
Chodzi o to jak zliczyć NS skoro pod jednym IP może być kilka(naście/dziesiąt) różnych osób ?Rozpoznać NS? Pobierać SteamID i porownywać ze steam_id_lan i valve_id_lan, jeśli równy to NS.
proszę o licznik ;] Potrzebne mi to do sprawdzenia w czasie jaki odsetek graczy to steamowcy i pomyśleniu o zmianie na v48
#5
Napisano 17.04.2010 20:57
#6
Napisano 17.04.2010 21:13
załóż konto na stat4u i w motd je daj
17 kwiecień 2010 - 22:13:
a ilosc graczy steam bez problemu mozna policzyc
#7
Napisano 17.04.2010 21:14
Brawo kyku... Jak jeszcze wytłumaczysz w jaki sposób w stat4u sprawdzić czy ma steam czy ns to nawet reputację dostaniesz na plus a nie na minus...ale macie problemy
załóż konto na stat4u i w motd je daj
17 kwiecień 2010 - 22:13:
a ilosc graczy steam bez problemu mozna policzyc
#8
Napisano 17.04.2010 21:16
#9
Napisano 17.04.2010 21:31
#10
Napisano 17.04.2010 21:59
Chodzi mi o "lojalność użytkowników" i nowych rozumiesz że ktoś dla przykładu walnie 100 reconnectów i w twoim mniemaniu to 100 non-steam/100 steamów.
Przynajmniej tyle wnioskuje z twojego pomysłu.
A chodzi o to żeby gdzieś zapisać ilu steam ale każdego *1 a nie razy ilość wejść.
Rozumiesz?
#11
Napisano 17.04.2010 22:05
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "kykacz" new ilosc[2];//0-s 1-ns new plik[50]; new lista[5001]; new y,m,d; public plugin_init() { date(y,m,d); get_configsdir(plik, 49); new plik2[50],szLine[129]; format(plik2, 49, "%s/lista-%d_%d_%d.txt",plik,y,m,d); if(file_exists(plik2)) { new f = fopen(plik2, "rt"); while (!feof(f)) { fgets(f, szLine, 128); add(lista, 5000, szLine); } } format(plik2, 49, "%s/ilosc-%d_%d_%d.txt",plik,y,m,d); if(file_exists(plik2)) { new f = fopen(plik2, "rt"); while (!feof(f)) { fgets(f, szLine, 128); } new cz1[20], cz2[20]; parse(cz1, 19, cz2, 19); ilosc[0] = str_to_num(cz1); ilosc[1] = str_to_num(cz2); } register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) } public client_putinserver(id) { new authid[33],ma get_user_authid(id, authid, 32) if(equal(authid, "STEAM_ID_LAN") || equal(authid, "VALVE_ID_LAN")) { ma=1; get_user_ip(id, authid, 32, 1); } else ma =0; if(contain(lista, authid) == -1) { new plik2[50]; ilosc[ma]++; add(lista, 5000, authid); format(plik2, 49, "%s/lista-%d_%d_%d.txt",plik2,y,m,d); write_file(plik2, authid); } } public plugin_end() { new plik2[50],str[15]; format(plik2, 49, "%s/ilosc-%d_%d_%d.txt",plik2,y,m,d); format(str, 14, "%d %d", ilosc[0],ilosc[1]); write_file(plik2, str); }nie testowałem.
17 kwiecień 2010 - 23:07:
a i jak bedziesz musial sam policzyc ilosc graczy tygodniowo.
plugin zapisuje ilosc graczy w JEDNYM DNIU
plik znajdziesz w folderze configs
ilosc-YY_MM_DD.txt
Użytkownik kyku edytował ten post 17.04.2010 22:09
#12
Napisano 18.04.2010 10:24
Change ale nie rozumiesz że tym sposobem nie do końca sprawdzisz ilu było ns.
Chodzi mi o "lojalność użytkowników" i nowych rozumiesz że ktoś dla przykładu walnie 100 reconnectów i w twoim mniemaniu to 100 non-steam/100 steamów.
Przynajmniej tyle wnioskuje z twojego pomysłu.
A chodzi o to żeby gdzieś zapisać ilu steam ale każdego *1 a nie razy ilość wejść.
Rozumiesz?
Spójrz. Jesli steam - zapisuje steam jako 1 gracza, jesli wejdzie ponownie to bedzie nadal ta sama osoba, bo ten sam sid - musi zapisywac jakos te steamid / IP (w przypadku NS- przyjmijmy że kazdy ma stałe). Recconnect wtedy nic nie zmienia.
@kyku:
Skompilowało sie bez żadnych błędów, czy dobrze zliczy to z czasem sie przekonamy
Użytkownik Change edytował ten post 18.04.2010 10:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych