Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

menu klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafenn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:jestes?
Offline

Napisano 16.04.2010 23:41

Witam mam problem z 2 menu klasy.

 public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[20]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<6;i++)
{
format(text, 511,"\y%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\y":"\y",i+1,Race[i+1], lx[i+1])

}
format(text, 511,"%s^n\r0. \yDalej^n",text)
show_menu(id, keys, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag

}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca

}
case 4:
{
player_class[id] = Barbarzynca
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 6:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0

format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wNinja \yLevel :%i^n\r2. \wLowca \yLevel :%i^n\r3. \wSzaman \yLevel :%i^n\r4. \wKnigth \yLevel :%i^n\r5. \wDestroyer \yLevel :%i^n\r6. \wMafisto \yLevel :%i^n^n",player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Ninja
* 2:Hunter
* 3:Szaman
* 4:Knigth
* 5:Destroyer
* 6:Mafisto

*/
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 1:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 2:
{
player_class[id] = Szaman
// możesz tutaj dodać coś, co dostaniesz po wybraniu klasy
}
case 3:
{
player_class[id] = Knigth
give_item(id, "weapon_shield")
}
case 4:
{
player_class[id] = Destroyer
give_item(id, "weapon_ak47")
}
case 5:
{
player_class[id] = Mafisto
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_daegl")
}



}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.04.2010 23:54

Yyy.. Myślisz, że jesteśmy jasnowidzami i mamy od tak wiedzieć o co chodzi? Może byś pokazał błędy przy kompilacji, wersje Diablo, po drugie, Regulamin działu diablo - problemy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X .

#3 rafenn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:jestes?
Offline

Napisano 17.04.2010 00:52

sry zapomniałem

Error: Undefined symbol "KeysKlasy" on line 4842
Warning: Expression has no effect on line 4842
Warning: Expression has no effect on line 4842
Warning: Expression has no effect on line 4842
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 4842
Error: Invalid expression, assumed zero on line 4842
Error: Too many error messages on one line on line 4842

Compilation aborted.
4 Errors.
[/code]

wersja 5.9l
  • +
  • -
  • 0

#4 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 17.04.2010 15:37

na poczatku szukamy

#define TASKID_SETUSER 	13312


i doklejamy pod tym

#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<9) // Keys: 1230
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890

keysklasy to klawisze w drugim menu a keyss to klawisze w pierwszym menu

potem dodajemy pod

register_menucmd(register_menuid("Wybierz Staty"), 1023, "skill_menu")
register_menucmd(register_menuid("info klas"), 1023, "klasy")
register_menucmd(register_menuid("Opcje"), 1023, "option_menu")
register_menucmd(register_menuid("Wybierz Klase"), 1023, "select_class_menu")
register_menucmd(register_menuid("Sklep z runami"), 1023, "select_rune_menu")
register_menucmd(register_menuid("Nowe Itemy"), 1023, "nowe_itemy")

register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy, "PressedKlasy")


menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#5 rafenn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:jestes?
Offline

Napisano 17.04.2010 15:46

thx +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych