Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Covert Ops..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 16.04.2010 21:31

Witam, jak przerobić ten plugin, aby dana klasa mogła po wciśnięciu zbundowanego klawiszu, bądź E przybierała strój leżącego trupa... Czyli co wyrzucić, gdzie dodać ifa i co dodać gdzie itd.



#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new pl_origins[33][3]
new pl_skins[33][32]
new bool:pl_carmouflaged[33] = {false,...}
new bool:pl_taken[33] = {false,...}

public get_clothes(id) {
    if (get_cvar_num("amx_covertops")==0)
        return PLUGIN_HANDLED
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999,last_id,model[32]
    get_user_origin(id,cur_origin,0)
    get_players(players,pl_num,"b")
    if (pl_num>0) {
        for (new i=0;i<pl_num;i++) {
            if (players[i]!=id) {
                dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]])
                if (dist<last_dist) {
                    last_id = players[i]
                    last_dist = dist
                }
            }
        }
        if (last_dist<80) {
            if (pl_taken[last_id]) {
                client_print(id,print_chat,"These clothes have already been taken.")
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
            get_user_info(last_id,"model",model,31)
            get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
            cs_set_user_model(id, model)
            pl_carmouflaged[id] = true
            pl_taken[last_id] = true
            emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            client_print(id,print_chat,"You are now looking like a %s",model)
            client_cmd(id,"say_team Don't shoot, I'm going undercover !")
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    client_print(id,print_chat,"There is no corpse nearby to get clothes from")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_die() {
    new victim = read_data(2)
    get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0)
    if (pl_carmouflaged[victim]) {
        cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim])
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public new_round(id){ 
    if (pl_carmouflaged[id]) {
        cs_reset_user_model(id)
        pl_carmouflaged[id] = false
    } else {
        get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
    }
    pl_taken[id] = false
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public covert_help(id){
    client_print(id,print_chat,"Use the bind for CovertOps, in console: bind x getclothes")
    client_print(id,print_chat,"x can be any key you want it to be.")
    return PLUGIN_CONTINUE 
}

public plugin_precache(){
    precache_sound( "items/tr_kevlar.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
} 

public plugin_init()
{
    register_plugin("CovertOps","1.0F","Xmdxtremekiller")
    register_clcmd("say_team getclothes","covert_help")
    register_clcmd("say /covertops","covert_help")
    register_clcmd("getclothes","get_clothes")
    register_event("ResetHUD", "new_round", "b")
    register_event("DeathMsg","player_die","a")
    register_cvar("amx_covertops","1")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 16.04.2010 21:31


#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 17.04.2010 10:06

Witam, jak przerobić ten plugin, aby dana klasa mogła po wciśnięciu zbundowanego klawiszu, bądź E przybierała strój leżącego trupa... Czyli co wyrzucić, gdzie dodać ifa i co dodać gdzie itd.



#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new pl_origins[33][3]
new pl_skins[33][32]
new bool:pl_carmouflaged[33] = {false,...}
new bool:pl_taken[33] = {false,...}

public get_clothes(id) {
    if (get_cvar_num("amx_covertops")==0)
        return PLUGIN_HANDLED
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999,last_id,model[32]
    get_user_origin(id,cur_origin,0)
    get_players(players,pl_num,"b")
    if (pl_num>0) {
        for (new i=0;i<pl_num;i++) {
            if (players[i]!=id) {
                dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]])
                if (dist<last_dist) {
                    last_id = players[i]
                    last_dist = dist
                }
            }
        }
        if (last_dist<80) {
            if (pl_taken[last_id]) {
                client_print(id,print_chat,"These clothes have already been taken.")
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
            get_user_info(last_id,"model",model,31)
            get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
            cs_set_user_model(id, model)
            pl_carmouflaged[id] = true
            pl_taken[last_id] = true
            emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            client_print(id,print_chat,"You are now looking like a %s",model)
            client_cmd(id,"say_team Don't shoot, I'm going undercover !")
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    client_print(id,print_chat,"There is no corpse nearby to get clothes from")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_die() {
    new victim = read_data(2)
    get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0)
    if (pl_carmouflaged[victim]) {
        cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim])
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public new_round(id){ 
    if (pl_carmouflaged[id]) {
        cs_reset_user_model(id)
        pl_carmouflaged[id] = false
    } else {
        get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
    }
    pl_taken[id] = false
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public covert_help(id){
    client_print(id,print_chat,"Use the bind for CovertOps, in console: bind x getclothes")
    client_print(id,print_chat,"x can be any key you want it to be.")
    return PLUGIN_CONTINUE 
}

public plugin_precache(){
    precache_sound( "items/tr_kevlar.wav")
    return PLUGIN_CONTINUE
} 

public plugin_init()
{
    register_plugin("CovertOps","1.0F","Xmdxtremekiller")
    register_clcmd("say_team getclothes","covert_help")
    register_clcmd("say /covertops","covert_help")
    register_clcmd("getclothes","get_clothes")
    register_event("ResetHUD", "new_round", "b")
    register_event("DeathMsg","player_die","a")
    register_cvar("amx_covertops","1")
    return PLUGIN_CONTINUE
}


Hehe Screeam jak zawsze orginalne pomysły. Podpisuje sie pod tym bo tez chciałbym wiedzieć. Myślę że można by było to zrobić jaki item : ] w Roundstart cos wkleic ale nie wiem

// proszę o nie kasowanie postu i nie dawania -reputy . ; p
  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 17.04.2010 12:00

Prędzej to trzeba dać w prethinku... Tylko nie wiem gdzie if'a dać...

#4 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 19.04.2010 15:29

Prędzej to trzeba dać w prethinku... Tylko nie wiem gdzie if'a dać...


a chcesz to zrobić w itemie? czy żeby klasa miała taką moc ?
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.04.2010 15:37

Klasa..

To pomoże ktoś? :<

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.04.2010 15:44

Po co prethink?
Eh.
Standard zmienna, dać przy zmianie klasy -> do eventu check_magic podpiąć get_clothes
  • +
  • -
  • 1

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 19.04.2010 16:49

A

public new_round(id){


i
player_die

Gdzie wpakować?

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.04.2010 22:17

die -> deathmsg
new round -> new round
:mur:
  • +
  • -
  • 2

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.04.2010 14:25

No ok. Mam tak:

/* ==================================================================================================== */
public ubranie(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999,last_id,model[32]
    get_user_origin(id,cur_origin,0)
    get_players(players,pl_num,"b")
    if (pl_num>0) {
        for (new i=0;i<pl_num;i++) {
            if (players[i]!=id) {
                dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]])
                if (dist<last_dist) {
                    last_id = players[i]
                    last_dist = dist
                }
            }
        }
        if (last_dist<80 || ubranie[id] > 0) {
            if (pl_taken[last_id]) {
                client_print(id,print_chat,"Wlasnie masz to ubranie.")
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
            get_user_info(last_id,"model",model,31)
            get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
            cs_set_user_model(id, model)
            pl_carmouflaged[id] = true
            pl_taken[last_id] = true
            emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            client_print(id,print_chat,"Wygladasz jak %s",model)
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    client_print(id,print_chat,"Nie ma ciala, z ktorego zdejmiesz ubranie!")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

}
/* ==================================================================================================== */

Roundstart:
                { 
                if (pl_carmouflaged[i]) {
                cs_reset_user_model(i)
                pl_carmouflaged[i] = false
                } else {
                get_user_info(i,"model",pl_skins[i],31)
                }
                pl_taken[i] = false
                return PLUGIN_CONTINUE
                }

DeathMsg:

{
        new victim = read_data(2)
        get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0)
        if (pl_carmouflaged[victim]) {
        cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim])
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
        }

Ale co wpisać do plugin_init?

#10 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 21.04.2010 14:54

public plugin_init
W plugin_init wpisujesz eventy, cvary, komendy, autora plugina itp...
Kawałek mojego plugina:
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /ruletka", "ruletka", 0)
	register_event("ResetHUD","StartRound","be")
}
Komenda say /ruletka będzie odpowiadać za
public ruletka(id)
czyli po wpisaniu say /ruletka będzie odgrywane to co zrobiłeś w public ruletka(id)...
Event będzie odpowiadać:
public StartRound(id)
To jest tylko przykład jeżeli nie skapowałeś poproś kogoś innego o wytłumaczenie... :)

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 21.04.2010 14:58

  • +
  • -
  • 2

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.04.2010 15:09

Po tych wszystkich zabiegach nie działały mi klasy :F

new pl_origins[33][3]
new pl_skins[33][32]
new bool:pl_carmouflaged[33] = {false,...}
new bool:pl_taken[33] = {false,...}
new player_ubranie[33]

Plugin_Init:

register_cvar("amx_covertops","1")
        register_clcmd("getclothes","player_ubranie")

Check_Magic:
        if (player_ubranie[id] > 0) ubranie(id)

/* ==================================================================================================== */
public ubranie(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED
    new cur_origin[3],players[32],pl_num=0,dist,last_dist=99999,last_id,model[32]
    get_user_origin(id,cur_origin,0)
    get_players(players,pl_num,"b")
    if (pl_num>0) {
        for (new i=0;i<pl_num;i++) {
            if (players[i]!=id) {
                dist = get_distance(cur_origin,pl_origins[players[i]])
                if (dist<last_dist) {
                    last_id = players[i]
                    last_dist = dist
                }
            }
        }
        if (last_dist<80 || player_ubranie[id] > 0) {
            if (pl_taken[last_id]) {
                client_print(id,print_chat,"Wlasnie masz to ubranie.")
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
            get_user_info(last_id,"model",model,31)
            get_user_info(id,"model",pl_skins[id],31)
            cs_set_user_model(id, model)
            pl_carmouflaged[id] = true
            pl_taken[last_id] = true
            emit_sound(id,CHAN_VOICE,"items/tr_kevlar.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
            client_print(id,print_chat,"Wygladasz jak %s",model)
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    client_print(id,print_chat,"Nie ma ciala, z ktorego zdejmiesz ubranie!")
    return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ==================================================================================================== */


DeathMsg:



new victim = read_data(2)
        get_user_origin(victim,pl_origins[victim],0)
        if (pl_carmouflaged[victim]) {
        cs_set_user_model(victim, pl_skins[victim])
        }



Co tutaj mam źle?

#12 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 21.04.2010 15:29

Czy Cvar'y są dobre? Cvar`y - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.04.2010 15:35

Co ma cvar z tego pluginu, skoro klasy nie mogę wybrać?

W sumie to nie ma cvara. Bo go usunąłem, ale z registera nei usunąłem.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.04.2010 15:37


#14 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 21.04.2010 19:38

Co ma cvar z tego pluginu, skoro klasy nie mogę wybrać?

W sumie to nie ma cvara. Bo go usunąłem, ale z registera nei usunąłem.


Moze pokasz jakies logi :) z consoli serwera albo z diablo.log :) cos tam musi byc :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych