Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam pluginu
#1
Napisano 14.04.2010 15:07
Szukam pluginu round knife's. Bardzo spodobał mi się opis z tego wątku: Auto-Restart - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Czy można go gdzieś pobrać? Jeśli nie to prosiłbym powiedzieć co trzeba wykonać (jakie pliki edytować, co skompilować) aby taki plugin posiadać?
#2
Napisano 14.04.2010 15:10
[ Dodano: 2008-03-21, 04:04 ]
żeby innym ułatwic zycie dam tego gotowego
#3
Napisano 14.04.2010 15:33
Auto-Restart - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[ Dodano: 2008-03-21, 04:04 ]
żeby innym ułatwic zycie dam tego gotowego
Ok, chcę teraz użyć tego gotowego pluginu, który przedstawił pROgAMER. Proszę mi powiedzieć czy muszę coś kompilować? Jeśli tak to proszę powiedzieć co.... W tych sprawach zielony jestem!
P.S. Chciałbym skrócić długość rundy nożowej do 45 sekund. Czy jak zmienię to nie będzie problemu z minusowym odliczaniem lub coś w tym stylu?
Użytkownik orsonik1 edytował ten post 14.04.2010 15:36
#4
Napisano 14.04.2010 15:40
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
new czas = 45
new restart_title[] = " = nazwa startu ="
new muza[]="misc/play_muza.wav"
new bool:restart
public plugin_init()
{
register_plugin("60s 3rr","nazwa startu","Sn!ff3r")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")
}
public restart_odlicz()
{
restart = true
set_task(15.0,"muza_on", 0)
set_task(41.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(42.0,"restart_rundy_2", 0)
set_task(43.0,"restart_rundy_3", 0)
set_task(44.0,"restart_rundy_play", 0)
set_task(45.0,"restart_rundy", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
public muza_on()
client_cmd(0,"speak %s",muza)
public wyswietl_res()
{
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
}
public restart_rundy_play()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* GAME LIVE *^n=============")
czas = 45 // w wypadku gdyby na mapie potrzebna byla jeszcze jedna nozowka
restart = false
}
public restart_rundy()
{
client_cmd(0,"speak misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")
}
public restart_rundy_1()
{
remove_task(8188)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Trzy")
client_cmd(0,"speak misc/three")
}
public restart_rundy_2()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Dwa")
client_cmd(0,"speak misc/two")
}
public restart_rundy_3()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Jeden")
client_cmd(0,"speak misc/one")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(muza)
precache_sound("misc/three.wav")
precache_sound("misc/two.wav")
precache_sound("misc/one.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")
}
public switchweapon(id)
if(restart)
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
To już dla 45sek jest.
#5
Napisano 14.04.2010 15:52
I jednak pozostanę przy:
new czas = 60
#6
Napisano 14.04.2010 16:47
Download : auto-restart.amxx
Skomplikowane , 60 Sekund
[warn=Pavulon]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
http://amxx.pl/regulamin-forum-t3.html[/warn]
#7
Napisano 14.04.2010 16:59
Proszę mi jeszcze powiedzieć którą linijkę edytować w oryginalnym kodzie, aby wstawić własną nazwę rundy?
#8
Napisano 14.04.2010 17:07
Jak myślisz do czego to ?new restart_title[] = " = nazwa startu ="
Kompilować możesz tu: Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator lub lokalnie.
#9
Napisano 14.04.2010 17:11
new restart_title[] = "Moja nazwa"Okej już jedno wiem
Co z plikiem SMA? Nie trzeba go stworzyć i w rzucać do lokalizacji: cstrike\addons\amxmodx\scripting ??
#10
Napisano 14.04.2010 17:13
#11
Napisano 14.04.2010 17:16
Zmieniając nazwę muszę zmienić w obydwu pozycjach?
new czas = 60 new restart_title[] = " = Nożówka =" new muza[]="misc/play_muza.wav" new bool:restart public plugin_init() { register_plugin("60s 3rr","nNożówka","Sn!ff3r") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")
Mógłbyś wyjaśnić mi te dwie linijki?
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")TextMsg można edytować dowolnie?
Użytkownik orsonik1 edytował ten post 14.04.2010 17:18
#12
Napisano 14.04.2010 17:25
nie nie możesz edytować
Użytkownik DarkGL edytował ten post 14.04.2010 17:25
#13
Napisano 14.04.2010 17:29
#14
Napisano 14.04.2010 17:38
#15
Napisano 14.04.2010 21:16
Można rozbudować ten plugin aby po lewej stronie podczas rozpoczynania rundy pojawiał się, powiedzmy, czerwony napis: "Baw się dobrze "
14 kwiecień 2010 - 21:16:
Plugin, który skompilowałem wygląda tak:
#include <amxmodx> // AMX Mod X #include <amxmisc> new czas = 60 new restart_title[] = " = Rozgrzewka =" new muza[]="misc/play_muza.wav" new bool:restart public plugin_init() { register_plugin("60s 3rr","Rozgrzewka","Sn!ff3r") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C") } public restart_odlicz() { restart = true set_task(15.0,"muza_on", 0) set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0) set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) set_task(60.0,"restart_rundy", 0) set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b") } public muza_on() client_cmd(0,"speak %s",muza) public wyswietl_res() { new jac1=random_num(0,255) new jac2=random_num(0,255) new jac3=random_num(0,255) set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) show_hudmessage(0,"==================^n* www.strona.pl *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas) czas-- } public restart_rundy_play() { set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"=============^n* GAME LIVE *^n=============") czas = 60 // w wypadku gdyby na mapie potrzebna byla jeszcze jedna nozowka restart = false } public restart_rundy() { client_cmd(0,"speak misc/reset") server_cmd("sv_restart 1") } public restart_rundy_1() { remove_task(8188) set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"Trzy!!!") client_cmd(0,"speak misc/three") } public restart_rundy_2() { set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"Dwa!!") client_cmd(0,"speak misc/two") } public restart_rundy_3() { set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4) show_hudmessage(0,"Jeden!") client_cmd(0,"speak misc/one") } public plugin_precache() { precache_sound(muza) precache_sound("misc/three.wav") precache_sound("misc/two.wav") precache_sound("misc/one.wav") precache_sound("misc/reset.wav") } public switchweapon(id) if(restart) engclient_cmd(id,"weapon_knife")
Niestety mam problem!
Odliczanie stoi na 32 sekundach I niestety muzyki brak Jak to naprawić?
P.S. Można przyspieszyć odliczanie "Trzy", "Dwa", "Jeden"?
#16
Napisano 14.04.2010 21:49
Pobierz ten drugi plugin w tym pluginie 2 poprawiłem Muze powinna działać
Użytkownik hardbot edytował ten post 14.04.2010 21:55
#17
Napisano 14.04.2010 21:56
Co do dźwięków, to wszystkie pliki wrzuciłem w odpowiednie katalogi. Słychać tylko dźwięki odliczania (jeden, dwa, trzy). Dodam, że pliki podkładu muzycznego oraz restartu podmieniłem, zostawiając tylko oryginalne nazwy.
P.S. plik rr.amxx tez nie jest chyba do konca sprawny - brak dźwięków
Użytkownik orsonik1 edytował ten post 14.04.2010 22:49
#18
Napisano 15.04.2010 10:47
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Rozgrzewka Edit [H]ARDBO[T]"
#define VERSION "1.2.7"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszMusic[]="misc/twoja-muza.mp3"; //cstrike/sound/[gszMusic] //(mp3 albo wav to obojętne)
new const gszPausePlugins[][]={
"alt_end_round_sounds.amxx" //standardowo ten plugin używa się na serwerach do Roundsound'a jeśli masz inny zmien jego nazwe
};
new const giColor[3]={0, 200,200};
#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124
new bool:Active=false;
new bool:gbPlay[33];
new Float:fPosition[2];
new g_cvarRTime;
new g_cvarFreeze;
new g_cvarTimerX,g_cvarTimerY, g_cvarDelay, g_cvarSpawnDelay;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel",1);
register_event("HLTV", "setWeapons", "a", "1=0", "2=0");
g_cvarRTime=register_cvar("restart_time","60"); //Czas do końca rozgrzewki standardowo 60 sekund
g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01); //pozycja
g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86); //pozycja
g_cvarDelay=register_cvar("restart_weapondelay","2.0",0,2.0);
g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
g_cvarFreeze=get_cvar_pointer("mp_freezetime");
blockBuy();
}
public plugin_precache(){
precache_sound(gszMusic);
}
public Game_Restart(){
if(Active){
remove_task(RESTART_TASKID);
return;
}
Active=true;
new iRTime=get_pcvar_num(g_cvarRTime)+get_pcvar_num(g_cvarFreeze)+1;
for(new i=1;i<33;i++)
gbPlay[i]=true;
fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
new param[1];
param[0]=iRTime;
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
public CountDown(param[1]){
new iNow=param[0]--;
switch(iNow){
case 0:{
server_cmd("sv_restartround 1");
clearRespawns();
new param[1];
param[0]=0;
set_task(1.0,"Activation",ACTIVE_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
case 1:{
client_cmd(0,"speak one"); //odliczanie raz
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak two"); //odliczanie dwa
}
case 3:{
client_cmd(0,"speak three"); //odliczanie trzy
}
}
if(iNow>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
new fx=0;
if(iNow<=5){
fx=1;
}
set_hudmessage(giColor[0], giColor[1], giColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 0.7)
show_hudmessage(0, "Tutaj Twoj TEXT^nCzas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60); ///text wyświetlający się w HUD // Możesz sobie tutaj zmienić
}
public Activation(param[1]){
Active=(param[0]==0)?false:true;
}
public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(Active)
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn(id){
if(Active && is_user_alive(id)){
if(gbPlay[id]){
play(id, gszMusic);
gbPlay[id]=false;
}
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(Active){
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public taskEquip(id){
id-=TASK_EQUIP;
if(Active && is_user_alive(id)){
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife"); //Runda na daną broń Standardowo nóż możesz sobie zmienić np na poniższe bronie albo na granat / y
}
}
public fwSetModel(ent, szModel[]){
if(Active){
if(equal(szModel[7], "v_knife.mdl"))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarDelay), "taskEquip", TASK_EQUIP+pev(ent,pev_owner));
else{
static szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass ,31);
if(equal(szClass, "weaponbox") ||
contain(szClass, "weapon_")==0 ||
contain(szClass, "item_")==0
){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent, _, _,_,_,kRenderTransAlpha,0);
}
}
}
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public clearRespawns(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
if(task_exists(TASK_EQUIP+i))
remove_task(TASK_EQUIP+i);
}
}
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public block(id){
if(Active){
client_print(id,print_center,"Nie tym razem");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public setWeapons(){
//weapons
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, (Active)?SOLID_NOT:1);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,(Active)?0:255);
}
}
while(ent);
}
play(id,const sound[])
{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);
}
I to by było na tyle Pozmieniaj sobie i lookaj czy działą jak pomogłem będę ucieszony
Użytkownik hardbot edytował ten post 15.04.2010 10:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych