Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzenie kodów.("2-3" kody do sprawdzenia)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 14.04.2010 05:30

Witam ! Robię moce klas według tego poradnika Kilka pytań. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (to co napisał Vertricus). Możecie sprawdzić, czy te kody są dobrze napisane?




Pretchink

if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
static Float:fallVelocity;
pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);

if(fallVelocity) falling[id] = true
else falling[id] = false;
}


if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_knifemaster[id] > 0) Prethink_Knifemaster(id) //od tego
if (player_b_vampire[id] > 0) Prethink_Vampire(id)
if (player_b_illusionist[id] > 0) Prethink_Illusionist(id)
if (player_b_ghost[id] > 0) Prethink_Ghost(id)
if (player_b_grenade[id] > 0) Prethink_Grenade(id)
if (player_b_blind[id] > 0) Prethink_Blind(id)
if (player_b_gravity[id] > 0) Prethink_Glavity(id)
if (player_b_silent[id] > 0) Prethink_Silent(id)
if (player_b_respawn[id] > 0) Prethink_Respawn(id)
if (player_b_sniper[id] > 0) Prethink_Sniper(id) //do tego
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)


//USE Button actives USEMAGIC

posttchink

public client_PostThink( id )
{
if (player_b_jumpx[id] > 0) Postthink_Doubeljump(id)
if (player_b_knifemaster[id] > 0) Prethink_Knifemaster(id) //od tego
if (player_b_vampire[id] > 0) Prethink_Vampire(id)
if (player_b_illusionist[id] > 0) Prethink_Illusionist(id)
if (player_b_ghost[id] > 0) Prethink_Ghost(id)
if (player_b_grenade[id] > 0) Prethink_Grenade(id)
if (player_b_blind[id] > 0) Prethink_Blind(id)
if (player_b_gravity[id] > 0) Prethink_Glavity(id)
if (player_b_silent[id] > 0) Prethink_Silent(id)
if (player_b_respawn[id] > 0) Prethink_Respawn(id)
if (player_b_sniper[id] > 0) Prethink_Sniper(id) //do tego
if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
if (!falling[id]) add_bonus_stomp(id)
else set_pev(id,pev_watertype,-3)
}

}



Resztę dam potem bo teraz mykam do szkoły.
  • +
  • -
  • 0

#2 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.04.2010 08:04

Źle

[warn='Portek']Mając tak pisać lepiej wcale nie pisz...[/warn]
  • +
  • -
  • -1
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.04.2010 12:31

LoleczeQ co chcesz osiągnąć przez ten kod?:|
Bo przykład z c_jump był dla skoków i on jest wykonywany w prethinku.
kody typu respawn, bądź inne musisz wykonać w odpowiednich do tego Eventu.
Wspomniany np. respawn sprawdzasz przy śmierci a nie w prethinku !
  • +
  • -
  • 1

#4 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 14.04.2010 12:36

A mógłbyś mi podać nazwy tych eventów ? Nie chodzi o to że jestem leń czy coś w tym stylu jak pewnie wiele innych osób będzie tak uważać, ale znalezienie tej właściwej linijki w 9k linijek jest dla mnie bardzo trudne bez wcześniejszych namiarów... Pomógłbyś ? Będą kolejne plusiki... :) :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.04.2010 16:04

No respawn np. w evencie śmierci, speed w curweapon, knifemaster w damage :|
Popatrz gdzie są normalnie te zmienne potem pododawaj z c_
  • +
  • -
  • 0

#6 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 14.04.2010 17:45

"knifemaster w damage" tzn tutaj ? public Damage(id)
  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.04.2010 17:55

Tak
Śmierć => DeathMsg
Zmiana Broni => CurWeapon
O eventach możesz poczytać w tutorialu który zrobił Miczu :>
  • +
  • -
  • 1

#8 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 16.04.2010 04:13

I to obojętnie w którym miejscu podpiąć ? (Nie wiem czy pisze to w tym TUT, bo właśnie go szukam :P)

14 kwiecień 2010 - 20:05:
Formularz wyszukiwarki Patrząc na tematy nie będzie tam o eventach.

16 kwiecień 2010 - 04:13:
No i te vapirze gdzie wkleić ?


public DeathMsg(id)
{
new weaponname[20]
new kid = read_data(1)
new vid = read_data(2)
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)

reset_player(vid)
msg_bartime(id, 0)
static Float:minsize[3]
pev(vid, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[vid] = true
else
g_wasducking[vid] = false

set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)

flashbattery[vid] = MAX_FLASH;
flashlight[vid] = 0;

if(player_sword[id] == 1){
if(on_knife[id]){
if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) {
set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1)
award_kill(kid,vid)
}
}
}
if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
award_item(kid,0)
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}
}

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 15.04.2010 04:28

  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.04.2010 07:32

Wybacz ale nie oczekuj pomocy z mej strony jak mówimy o jednym, daje cię przykład a ty piszesz o drugim :|
Vampirze w Public Damage.
  • +
  • -
  • 0

#10 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 16.04.2010 12:34

Przypadkiem napisalem vampirze... :P Pomozesz ? :D Chodzilo mi o respawn :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych