Skutkuje to tym ze gracz z levelem jak na przykladzie
Zabojca z 7 levelem ma do przydzielenia 12 pounktow (bo dopiero od drugiego levelu) wiec powinien je ladnie rozlozyc a tu zonk
ma 17 w sile -5 w inteligencje suma arytmetyczna to 12 a gracz gra na zwiekszonej sile.
Przy tak malym levelu to jeszcze nie taki wielki problem ale przy wyzszych to juz jest wkurzajace.
Gracze zwrocili uwage, ze dzieje sie tak gdy jakis gracz nie uzywa itemu przez runde to co runde ma iles tych punktow ujemnych.
Dane techniczne
Diablo 5.9l 100 leveli
kilka dodatkowych itemow jesli trzeba to wrzuce liste
Jakis gracz przyuwazyl ze dzieje sie to przy stracie itemu, zabiciu/ wyrzuceniu ... itp
case 81:
{
player_item_name[id] = "Xerionis Power"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[id] = random_num(20,40)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Ten item posiada czesc mocy jednego z Bogow wojny! [+%i]",player_item_name[id],player_b_extrastats[id])
}
i itemu
case 59:
{
player_item_name[id] = "Mag ring"
player_item_id[id] = rannum
player_ring[id]=1
player_b_fireball[id] = random_num(50,80)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Ten przedmiot dodaje ci +5 inteligencji i robi ognista kule, wcisnij E aby urzyc",player_item_name[id])
}
Czy to moze byc wina ktoregos z fixow ktore wgrywalem ostatnio ?
Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 12.04.2010 22:31