Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ujemne punkty (int,sila,zrecznosc, zwinnosc)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 12.04.2010 20:59

Nie wiem czy juz ktos slyszal o takim problemie ale dzisiaj gracze zglosili mi nastepujaca rzecz gracze co jakis czas maja problem z takim czyms ze maja ujemne punkty w pewnej umiejetnosci.
Skutkuje to tym ze gracz z levelem jak na przykladzie
Zabojca z 7 levelem ma do przydzielenia 12 pounktow (bo dopiero od drugiego levelu) wiec powinien je ladnie rozlozyc a tu zonk
ma 17 w sile -5 w inteligencje suma arytmetyczna to 12 a gracz gra na zwiekszonej sile.
Przy tak malym levelu to jeszcze nie taki wielki problem ale przy wyzszych to juz jest wkurzajace.
Gracze zwrocili uwage, ze dzieje sie tak gdy jakis gracz nie uzywa itemu przez runde to co runde ma iles tych punktow ujemnych.
Dane techniczne
Diablo 5.9l 100 leveli
kilka dodatkowych itemow jesli trzeba to wrzuce liste

Dołączona grafika

Jakis gracz przyuwazyl ze dzieje sie to przy stracie itemu, zabiciu/ wyrzuceniu ... itp

case 81:
{
player_item_name[id] = "Xerionis Power"
player_item_id[id] = rannum
player_b_extrastats[id] = random_num(20,40)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Ten item posiada czesc mocy jednego z Bogow wojny! [+%i]",player_item_name[id],player_b_extrastats[id])
}

i itemu

case 59:
{
player_item_name[id] = "Mag ring"
player_item_id[id] = rannum
player_ring[id]=1
player_b_fireball[id] = random_num(50,80)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Ten przedmiot dodaje ci +5 inteligencji i robi ognista kule, wcisnij E aby urzyc",player_item_name[id])
}
Dołączona grafika


Czy to moze byc wina ktoregos z fixow ktore wgrywalem ostatnio ?

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 12.04.2010 22:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.04.2010 10:18

public SubtractStats(id,amount)

{

if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount

else  player_strength[id]=0



if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount

else player_dextery[id]=0



if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount

else player_agility[id]=0



if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount

else player_intelligence[id]=0



player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id]	

if(player_point[id]<0) player_point[id]=0



}

Użytkownik Nosek edytował ten post 13.04.2010 10:19

  • +
  • -
  • 1

#3 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 13.04.2010 17:57

Thx :D
Wlasnie testuje ale zauwazylem ze juz ktos podobny problem zglosil tylko temat dziwnie opisal. Skoro tam dziala to i u mnie musi ;D
Jeszcze raz dzięki wielkie.
Moze ktos to dorzuci w formie fixa ? Bo chyba nie jestem jedynym uzytkownikiem z takim problemem.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 13.04.2010 17:58

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych