Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2010 14:21

Jak zrobić aby rzucając knifem zabieralo więcej hp w tego którego się trafi?? np : 80hp

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 12.04.2010 14:26

w amxx.cfg zmien
diablo_knife "20"

na

diablo_knife "80"

I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp
  • +
  • -
  • 0

#3 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2010 19:57

jest tylko cos takiego register_cvar("diablo_knife","20")

podmienilem to na register_cvar("diablo_knife","80")
i nic ciagle wali sie po 20...

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 12.04.2010 20:05

hmmm... a zapisujesz zmiany?;P jak tak to w .sma znajdz to:

register_cvar("diablo_knife","20")

i tutaj podmien
  • +
  • -
  • 0

#5 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2010 20:13

Nom to zrobilem wlasnie tlyko podmienilem na 80... i skompilowalem na amxx i nie dziala ciagle sie awli po 20...

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.04.2010 20:29

A nie lepiej w cvarach w amxx.cfg zmienić? :F >.>

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.04.2010 14:40

scream przeciez tak mu napisalem:D

w amxx.cfg zmien

diablo_knife "20"

na

diablo_knife "80"

I kazdy trafiony noz bedzie zabiera c80hp


  • +
  • -
  • 0

#8 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2010 16:08

aaa moj blad w amxx.cfg xD zle przeczytalem myslalem ze w .sma
A jak zrobic aby item Dagon I zabieral 100 dmg??
case 46:
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])

Użytkownik Veeq edytował ten post 13.04.2010 16:12


#9 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.04.2010 16:14

przeciez tylko standardowo zadaje; OO
  • +
  • -
  • 0

#10 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2010 16:15

Nie da sie zmienic tego obrazen?? bo to udeza po 20 tylko chyba...

#11 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.04.2010 16:26

Ale 100 standardowo zadaje...:X tak mi sie przynajmniej zdaje...;P
  • +
  • -
  • 0

#12 Veeq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2010 16:32

A gdzie moge zmienic te obrazenia np jak chce dac 150

#13 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 13.04.2010 16:57

Znajdz:

public item_dagon(id)

i sie pobaw... :X nie pomoge Ci bo nie patrzylem nigdy tego kodu;>
  • +
  • -
  • 0

#14 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 13.04.2010 18:42

new DagonDamage = player_b_dagon[id]*20
Tak więc dagon 1 = 20 dmg, dagon 2 = 40 dmg, zmień tylko mnożnik :]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych