Jak dodać nową postać do /klasy ?
Próbowałem ale mam błędy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
/klasy
Temat rozp. Dave12, 11.04.2010 13:27
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.04.2010 13:27
#2
Napisano 11.04.2010 13:44
Daj sma : )
#3
Napisano 11.04.2010 13:45
napisz jak mam dodać a nie daj sma...
Jak zmieniłem tylko tekst który opisuje daną klasę to teraz nie pokazuje mi się wo gule okno z tym opisem... Ktoś może wie dlaczego ?
Mam to tak : podkreślam ze zmieniłem tylko tekst
Jak zmieniłem tylko tekst który opisuje daną klasę to teraz nie pokazuje mi się wo gule okno z tym opisem... Ktoś może wie dlaczego ?
Mam to tak : podkreślam ze zmieniłem tylko tekst
} public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szans do zabicia z HE (po naladowaniu noza), strzelajac z pistoletu zamraza wroga na 10s.<br>Za pomoca latrki moze zdemaskowac Zabojczynie (Zabojczyni jest widzialna po naswietleniu jej latarka).<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Ma +10 do Obrony (po naladowaniu noza), pociski moga sie odbic od niego (im wiecej zrecznosci tym wiecej pociskow moze odbic).<br>Moze wykonac 5 LongJumpow na runde (ctr+spacja+strzalka w przud).<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Odnawia HP (po naladowaniu noza), zdobywa szybciej doswiadczenie.<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Moze zaladowac pancerz Barbarzyncy, ktory odbije max 10 strzalow (po naladowaniu noza).<br>Dostaje dodatkowy magazynek i odzyskuje czesc HP (po zabiciu wroga).<br><br>") } public pogromca(id){ showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Na nozu jest prawie niewidzialny (po naladowaniu noza), jest troche szybszy.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory, nie slychac jak chodzi.<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 sznas do odrodzenia sie po smierci (po naladowaniu noza), atakujac zabiera 10 HP wiecej<br>Wskrzesza umarlych (wciskamy klawisz e na trupie)<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Ma wieksze vampire obrazenia o 5 (po naladowaniu noza), jest prawie niewidzialna.<br>Moze atakowac tylko ze szponow (noza), moze zucac nozami, max 5 na runde(noz + r).<br><br>") } public Amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>") }
Użytkownik Dave12 edytował ten post 11.04.2010 14:44
#4
Napisano 11.04.2010 15:35
Nie ma sma, nie napisałeś jaki błąd wyskakuje?
jak dodać?
Skopiuj z reszty dodaj do menu i masz.
Pomoc będzie tak samo lakoniczna jak twoje zaznajomienie nas z problemem.
jak dodać?
Skopiuj z reszty dodaj do menu i masz.
Pomoc będzie tak samo lakoniczna jak twoje zaznajomienie nas z problemem.
#5
Napisano 11.04.2010 15:53
OK dam sma
dodaj mi tam klasę:
nazwa:Lotrzyk
umiejętności które posiada (do opisania):Dostaje AWP, po naladowaniu noza dostaje HE. Jego widocznosc jest zredukowana do 100.
dodaj mi tam klasę:
nazwa:Lotrzyk
umiejętności które posiada (do opisania):Dostaje AWP, po naladowaniu noza dostaje HE. Jego widocznosc jest zredukowana do 100.
Załączone pliki
#6
Napisano 11.04.2010 20:44
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
na
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
===
To:
format(text, 512, "\rOpis Postaci^n\w1. Czarodziejka^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Pogromca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Zabojczyni^n\w8. Amazonka^n^n\w0 Exit")
na:
format(text, 512, "\rOpis Postaci^n\w1. Czarodziejka^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Pogromca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Zabojczyni^n\w8. Amazonka^n9. Krzysztof Ibisz^n\w0 Exit")
=====
Pod:
case 7:
{
Amazonka(id)
}
dodaj:
case 8:
{
KrzysztofIbisz(id)
}
===
Pod:
public Amazonka(id){
showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>")
}
Dodaj
public KrzysztofIbisz(id){
showitem(id,"KrzysztofIbisz"," "," ","<br>Prowadzi teleturnieje, pogrzeby, gale boksu w Polsacie.")
}
Jak nie działa to trudno twoja wina
#7
Napisano 14.04.2010 17:45
Zrobiłem tak jak napisałeś i o to błędy:
invalid function call, not a valid adress 2565
expected token: ";", but found 2565
invalid expression, assumed zero 2565
linijka 2565:
Lotrzyk(id)
funkcje prawidłowe sprawdzałem bracket_counter
całość kodu co tu jest źle?
invalid function call, not a valid adress 2565
expected token: ";", but found 2565
invalid expression, assumed zero 2565
linijka 2565:
Lotrzyk(id)
funkcje prawidłowe sprawdzałem bracket_counter
całość kodu co tu jest źle?
public show_menu_klasy(id) { new text[513] format(text, 512, "\rOpis Postaci^n\w1. Czarodziejka^n\w2. Paladyn^n\w3. Druid^n\w4. Barbarzynca^n\w5. Pogromca^n\w6. Nekromanta^n\w7. Zabojczyni^n\w8. Amazonka^n\w9. Lotrzyk^n\w0 Exit") new keys keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public klasy(id, key) { switch(key) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { paladyn(id) } case 2: { druid(id) } case 3: { barbarzynca(id) } case 4: { pogromca(id) } case 5: { nekromanta(id) } case 6: { zabojczyni(id) } case 7: { Amazonka(id) } case 8: { Lotrzyk(id) } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Ma 1/3 szans do zabicia z HE (po naladowaniu noza), strzelajac z pistoletu zamraza wroga na 10s.<br>Za pomoca latrki moze zdemaskowac Zabojczynie (Zabojczyni jest widzialna po naswietleniu jej latarka).<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Ma +10 do Obrony (po naladowaniu noza), pociski moga sie odbic od niego (im wiecej zrecznosci tym wiecej pociskow moze odbic).<br>Moze wykonac 5 LongJumpow na runde (ctr+spacja+strzalka w przud).<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Odnawia HP (po naladowaniu noza), zdobywa szybciej doswiadczenie.<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Moze zaladowac pancerz Barbarzyncy, ktory odbije max 10 strzalow (po naladowaniu noza).<br>Dostaje dodatkowy magazynek i odzyskuje czesc HP (po zabiciu wroga).<br><br>") } public pogromca(id){ showitem(id,"Pogromca"," "," ","<br>Na nozu jest prawie niewidzialny (po naladowaniu noza), jest troche szybszy.<br>Jak postrzeli wroga z pistoletu wyrzuca go do gory, nie slychac jak chodzi.<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Ma 1/3 sznas do odrodzenia sie po smierci (po naladowaniu noza), atakujac zabiera 10 HP wiecej<br>Wskrzesza umarlych (wciskamy klawisz e na trupie)<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Ma wieksze vampire obrazenia o 5 (po naladowaniu noza), jest prawie niewidzialna.<br>Moze atakowac tylko ze szponow (noza), moze zucac nozami, max 5 na runde(noz + r).<br><br>") } public Amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Ma +5 do wyzszego skoku i skrzydla (po naladowaniu noza), ma Kusze (noz + r) im wiecej inteligencji tym wiecej zadaje obrazen z kuszy.<br>Moze zastawiac pulapki z granatow (zmiana trybow PPM)<br>Gdy postrzeli przeciwnika pistoletem, zostawia on za soba slady.<br><br>") } public Lotrzyk(id){ showitem(id,"Lotrzyk"," "," ","<br>Na start ma AWP.<br>Dostaje HE (po naladowaniu noza), jego widocznosc jest zredukowana do 100.<br><br>") }
Użytkownik Dave12 edytował ten post 15.04.2010 21:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych