Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana ilości punktów na lvl w Diablo Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kointh

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:55
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2010 13:11

Witam, chciałbym zmienić ilość punktów na lvl (chodzi mi o punkty do siły itd.), normalnie są 2 punkty na 1 lvl - chciałbym zmienić je na 1 na 1 lvl. Gdzie to zmienić? Dzięki za pomoc.

EDIT. Sory, nie ten dział. Proszę o przeniesienie.

Użytkownik Kointh edytował ten post 11.04.2010 13:13

  • +
  • -
  • 0
Siekamy.PL [BF2+DM] 79.133.192.163:27095
Dołączona grafika

#2 TeRcJaK

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:9
Offline

Napisano 11.04.2010 17:20

Chyba musisz zmienić w public Give_Xp(id,amount)
player_point[id]+=2 zmień na player_point[id]+=1

public Give_Xp(id,amount)
{	
	if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
	{
		if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
			player_xp[id]+=amount
			if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
			{
				player_lvl[id]+=1
				player_point[id]+=1
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				client_cmd(id, "spk %s", gSoundRank);
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			
			if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
			{
				player_lvl[id]-=1
				player_point[id]-=1
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			write_hud(id)
		}
	}
}

Użytkownik TeRcJaK edytował ten post 11.04.2010 17:21

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych