Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolorowy tekt w .ini


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tok2Mi

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 11.04.2010 11:33

Chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić kolorowy tekst w plikach /data/lang/plik.ini
Dokładnie chodzi np o to:

[pl]
LANG_NOT_EXISTS = Ten jezyk nie istnieje
PERSO_LANG = Twoj jezyk
LANG_MENU = Menu jezykowe
SERVER_LANG = Jezyk serwera
SAVE_LANG = Zapisz jezyk
SET_LANG_SERVER = Jezyk serwera zostal ustawiony na "%s"
SET_LANG_USER = Twoj jezyk zostal ustawiony na "%s"
TYPE_LANGMENU = Wpisz 'amx_langmenu' w konsoli aby wyswietlic menu z wyborem jezyka

LANG_MENU_DISABLED = Menu jezykowe zostalo wylaczone.
Jest np takie coś. Chciałbym, aby w linijce TYPE_LANGMENU napisz 'amx_langmenu' był zielony, a reszta ma mieć standardowy kolor saya (żółty). Jest w ogóle możliwe? Proszę o pomoc



Ahaaa, nie wiem, czy potrzebny jest plik .sma, ale jeśli tak to proszę

/* AMX Mod X script.
* Multilingual System Plugin
*
* by the AMX Mod X Development Team
*
* This file is part of AMX Mod X.
*
*
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify it
* under the terms of the GNU General Public License as published by the
* Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at
* your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful, but
* WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU
* General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software Foundation,
* Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA
*
* In addition, as a special exception, the author gives permission to
* link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
* Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
* L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
* respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
* from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
* to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
* you do not wish to do so, delete this exception statement from your
* version.
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define DISPLAY_MSG // Comment to disable message on join

new g_menuLang[33][2]
new g_serverLang
new g_langNum
new g_coloredMenus

public plugin_init()
{
register_plugin("Multi-Lingual System", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team")
register_dictionary("multilingual.txt")
register_dictionary("common.txt")
register_dictionary("languages.txt")

register_cvar("amx_language", "en", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
//Set to zero to disable client effects
register_cvar("amx_client_languages", "1")
register_concmd("amx_setlang", "cmdLang", ADMIN_CFG, "<language>")
register_clcmd("amx_langmenu", "cmdLangMenu", ADMIN_ALL)
register_menu("Language Menu", 1023, "actionMenu")

new lang[3]

if (vaultdata_exists("server_language"))
{
get_vaultdata("server_language", lang, 2)
} else {
copy(lang, 2, "en")
set_vaultdata("server_language", lang)
}

set_cvar_string("amx_language", lang)

g_langNum = get_langsnum()
g_serverLang = get_lang_id(lang)
g_coloredMenus = colored_menus()
}

#if defined DISPLAY_MSG
public client_putinserver(id)
{
if (get_cvar_num("amx_client_languages") && !is_user_bot(id))
set_task(10.0, "dispInfo", id)
}

public client_disconnect(id)
{
remove_task(id)
}

public dispInfo(id)
{
if (get_cvar_num("amx_client_languages"))
client_print(id, print_chat, "%L", id, "TYPE_LANGMENU")
}
#endif

public cmdLang(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[3]
read_argv(1, arg, 2)

if (!lang_exists(arg))
{
console_print(id, "[AMXX] %L", id, "LANG_NOT_EXISTS")
return PLUGIN_HANDLED
}

set_vaultdata("server_language", arg)
set_cvar_string("amx_language", arg)
g_serverLang = get_lang_id(arg)

return PLUGIN_HANDLED
}

public cmdLangMenu(id, level, cid)
{
new buffer[3]

if (!get_cvar_num("amx_client_languages"))
{
client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_SERVER, "LANG_MENU_DISABLED")
return PLUGIN_HANDLED
}

get_user_info(id, "lang", buffer, 2)
g_menuLang[id][0] = get_lang_id(buffer)
g_menuLang[id][1] = g_serverLang

showMenu(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

showMenu(id)
{
if (!get_cvar_num("amx_client_languages"))
return PLUGIN_HANDLED

new menuBody[512], pLang[3]

get_lang(g_menuLang[id][0], pLang)

new len = format(menuBody, 511, (g_coloredMenus ? "\y%L\w^n^n" : "%L^n^n"), id, "LANG_MENU")

len += format(menuBody[len], 511-len, (g_coloredMenus ? "1. %L\R\r%L\w^n" : "1. %L %L^n"), id, "PERSO_LANG", pLang, "LANG_NAME")

if (access(id, ADMIN_CFG))
{
new sLang[3]

get_lang(g_menuLang[id][1], sLang)
len += format(menuBody[len], 511-len, (g_coloredMenus ? "2. %L\R\r%L\w^n^n" : "2. %L %L^n^n"), id, "SERVER_LANG", sLang, "LANG_NAME")
len += format(menuBody[len], 511-len, "3. %L", id, "SAVE_LANG")
} else {
len += format(menuBody[len], 511-len, "^n2. %L", id, "SAVE_LANG")
}

format(menuBody[len], 511-len, "^n^n0. %L", id, "EXIT")

show_menu(id, MENU_KEY_0|MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3, menuBody, -1, "Language Menu")

return 1
}

public actionMenu(id, key)
{
if (!get_cvar_num("amx_client_languages"))
return 0

new isAdmin = access(id, ADMIN_CFG)

if (key == 0)
{
if (g_menuLang[id][0] < (g_langNum-1))
g_menuLang[id][0]++
else
g_menuLang[id][0] = 0

showMenu(id)
}

if (isAdmin && (key == 1))
{
if (g_menuLang[id][1] < (g_langNum - 1))
g_menuLang[id][1]++
else
g_menuLang[id][1] = 0

showMenu(id)
}

new pLang[3], pLang_old[3], sLang[3], sLang_old[3], lName[64]

get_lang(g_menuLang[id][0], pLang)
get_lang(g_menuLang[id][1], sLang)
get_user_info(id, "lang", pLang_old, 2)
get_lang(g_serverLang, sLang_old)

if (isAdmin && (key == 2) && !equali(sLang, sLang_old))
{
set_vaultdata("server_language", sLang)
set_cvar_string("amx_language", sLang)
g_serverLang = g_menuLang[id][1]
format(lName, 63, "%L", sLang, "LANG_NAME")
client_print(id, print_chat, "%L", pLang, "SET_LANG_SERVER", lName)
}

if (!equali(pLang, pLang_old) && ((isAdmin && (key == 2)) || (!isAdmin && (key == 1))))
{
client_cmd(id, "setinfo ^"lang^" ^"%s^"", pLang)
format(lName, 63, "%L", pLang, "LANG_NAME")
client_print(id, print_chat, "%L", pLang, "SET_LANG_USER", lName)
}

return 0
}

get_lang_id(lang[])
{
new tLang[3]

for (new i = 0; i < g_langNum; i++)
{
get_lang(i, tLang)
if (equali(tLang, lang))
return i
}

return 0
}


Napiszę również, że chcę, aby ktoś mi wytłumaczył, jak to zrobić (nie tylko dać mi gotowe). :>>>
  • +
  • -
  • 0

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 11.04.2010 12:02

TYPE_LANGMENU = Wpisz ^x04'amx_langmenu'^x01 w konsoli aby wyswietlic menu z wyborem jezyka
Jeśli dobrze się orientuje tekst można również w ten sposób formatować ...
^x04 - Zielony
^x03 - Team Color
^x01 - Normalny
I w miejscu gdzie jest właśnie to wywoływane zamiast client_print dajesz
ColorChat(id, NORMAL, "%L", "TYPE_LANGMENU")
i powinno śmigać.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 11.04.2010 12:06

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych