Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Tworzenie nowych przedmiotów

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.04.2010 10:54

*
Popularny

Bonusy
player_b_vampire[33] = 1 //Wysysasz życie
player_b_damage[33] = 1 //Dodatkowe obrażenia
player_b_money[33] = 1 // ,,Bag,,
,player_b_silent[33] = 1 // cicho chodzisz
player_b_gravity[33] = 1 //Wyżej skaczesz i gdy wciśniesz e spadasz zadając obrażenia
player_b_inv[33] = 1 //Ustawia niewidzialność gracza (255 to norm , ninja to 8)
player_b_grenade[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z he
player_b_reduceH[33] = 1 //Zabiera życie od 100
player_b_theif[33] = 1 //Kradniesz kasę i możesz zamienić 1k na 15 hp
player_b_respawn[33] = 1 //Po śmierci masz szanse na odrodzenie się
player_b_explode[33] = 1 /Wybuchasz po śmierci zadając 75 obrażen
player_b_heal[33] = 1 //Co 5 sekund leczysz się za x możesz postawić leczący totem który będzie cie leczył za x
player_b_gamble[33] = 1 //Loteria, masz szanse na jeden z pięciu bonusów
player_b_blind[33] = 1 //Oślepienie
player_b_fireshield[33] = 1 //Gdy użyjesz oślepiasz i zadajesz obrażenia graczowi (tobie też zbiera)
player_b_meekstone[33] = 1 //Posiadasz sztuczną bombe
player_b_teamheal[33] = 1 //Możesz użyć tarczy na graczu. Każdy pocisk się od niego odbije w atakującego. Jeśli ktoś cie postrzeli zginiesz
player_b_redirect[33] = 1 //Zredukowane obrażenia o ...
player_b_fireball[33] = 1 //Możesz wypuścić kule ognia
player_b_ghost[33] = 1 //Możesz przechodzić przez ściany
player_b_eye[33] = 1 //Możesz postawić kamere
player_b_blink[33] = 1 //Możesz się teleportować ppm
player_b_windwalk[33] = 1 //Uzyj, zeby stac sie niewidzialny. W tym czasie nie będziesz mógł atakować, ale za to staniesz się szybszy na x sekund
player_b_froglegs[33] = 1 //Jak kucniesz po 4 sekundach zrobi ci long jumpa
player_b_silent[33] = 1 // Cicho chodzisz
player_b_dagon[33] = 1 //Możesz wypuścić piorun raniący przeciwników
player_b_sniper[33] = 1 //Szansa na natychmiastowe zabicie z scouta
player_b_jumpx[33] = 1 //Dodatkowe skoki w powietrzu
player_b_smokehit[33] = 1 //Gdy trafisz przeciwnika smoukiem to on zginie
player_b_extrastats[33] = 1 //+x do wszystkich statów
player_b_firetotem[33] = 1 //Użyj aby postawić ognisty totem
player_b_hook[33] = 1 //użyj aby przyciągnąć przeciwnika do siebie
player_b_darksteel[33] = 1 //Większe obrażenia od tyłu
player_b_illusionist[33] = 1 //Możesz stać się kompletnie niewidzialny na x sekund . Każdy strzał cię zabija
player_b_mine[33] = 1 //Możesz postawić mine

Każdy item na szablon:
case 2: - case itemu (musi być po kolei)
{
player_item_name[id] = "Silver Amplifier" - Nazwa
player_item_id[id] = rannum - Ranga (zostawiamy)
player_b_damage[id] = random_num(3,6) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) - To co się pokazuje gdy znajdziemy item, po przecinku to co pokazuje gdy wpiszemy /item


player_b_damage[id]) dopisujemy na koncu hudmessage (zamiast damage bonus który dodaliśmy)
%s - nazwa przedmiotu
%i - wartość bonusu
item_durability[id] = xxx (wytrzymałość itemu)
Następnie przechodzimy do linijki new rannum = random_num(1,68) w miejscu 68 wpisujemy numer ostatniego case

Niektóre przedmioty nie posiadają własnego opisu.
Szukamy

public iteminfo(id)
dodajemy na podstawie tego

if (player_b_vampire[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Kradnie ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," hp jak uderzysz wroga")

Naprzykład
if (player_b_godmode[id] > 0) 
{
num_to_str(player_b_godmode[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Staniesz sie niesmiertelny przez ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," sekund")

Użytkownik Valito edytował ten post 27.09.2010 13:01

  • +
  • -
  • 8
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.04.2010 12:59

Zamień:
item_durabliti[id] = xxx (wytrzymałość itemu)

na:
item_durability[id] = xxx (wytrzymałość itemu)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 11.04.2010 12:59


#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 11.04.2010 13:21

Przecież to forum polskie a nie angielskie... Do poprawy. Nie każdy musi znać język angielski chociaż może wydawać się to śmieszne.
  • +
  • -
  • 0

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.04.2010 13:29

Scream poprawione , LoleczeQ nie będę tego przetłumaczał ponieważ są to NAJPROSTSZE wyrazy z jezyka angielskiego. Nawet jeśli to istnieje google translate
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.04.2010 15:19

Valito jak już robisz poradnik to się przyłóż :>
  • +
  • -
  • 0

#6 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.04.2010 16:25

No ok :D Poprawiam

11 kwiecień 2010 - 16:25:
No ok :D Poprawiam
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.04.2010 19:50

Możesz dopisać że trzeba własnoręcznie zrobić opis:
,player_b_silent[id])
Bo Pan Miczu zapomniał ;D

Użytkownik KariiO edytował ten post 11.04.2010 19:51

  • +
  • -
  • 1

#8 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.04.2010 20:17

Gotowe
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#9 Death_Player

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:325
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.04.2010 19:47

a Jak np zrobić szanse natychmiastowego zabicia z deagla ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.04.2010 20:05

Nowy kod na podstawie sniper
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#11 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 15.04.2010 20:42

moze jeszcze napisz jak przydzielic jakis model (dajmy na to ak47) do jakiegos itemu :P
  • +
  • -
  • 0

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 15.04.2010 20:53

Morthi jak widzisz Valitio opisał zrobić itemki z połączenia istniejących :|
Dlatego radziłbym napisać w scriptingu
  • +
  • -
  • 0

#13 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 16.04.2010 10:47

chodziło mi o to że niektórym mogłoby się to przydać ;)
w końcu wystarczy na podstawie player_sword w CurWeapon zrobić :P
  • +
  • -
  • 0

#14 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 17.04.2010 14:11

a żeby dodać
if (player_b_godmode[id] > 0) 
        {
                num_to_str(player_b_godmode[id],TempSkill,10)
                add(itemEffect,199,"Staniesz sie niesmiertelny przez ")
                add(itemEffect,199,TempSkill)
                add(itemEffect,199," sekund")
Nie Trezba cos jak to VVVVV?
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_deaglmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_deaglmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagl")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik TomI edytował ten post 17.04.2010 14:15


#15 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 17.04.2010 20:42

Na przykład. Tak trudno przeczytać?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#16 Veeq

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:170
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 18.04.2010 12:40

Zrobiłem cuś takiego :

if (player_b_deagle[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deagle[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze deagla<br>")
}

Czy to będzie trybić ??

#17 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 21.04.2010 20:29

A zrobiłeś nowy bonus?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#18 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 04.05.2010 14:35

Witam, zrobiłem, ale jak wpisuje /item to nic nie ma. Po prostu none

#19 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.05.2010 19:49

Źle zrobiłeś
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#20 Żółw Mina

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 06.04.2012 11:34

Mi sie przydało :D

Użytkownik ModsCs edytował ten post 06.04.2012 11:35






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych