Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Losowanie
#1
Napisano 10.04.2010 19:29
#2
Napisano 10.04.2010 22:48
#3
Napisano 11.04.2010 00:13
new iRandom = random_num(1,2)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)
random_num(OD,DO) loswanie
#4
Napisano 11.04.2010 00:20
new iRandom = random_num(1,2) if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666) if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
A co zrobić jezeli chce zeby losowalo itemki TYLKO od 69 do 85??
new rannumm = random_num(69,85) award_item(id,rannumm)??
Ok dziala^^
Użytkownik TomI edytował ten post 11.04.2010 00:58
#5
Napisano 11.04.2010 08:11
mozesz podac cala funkcje zeby tylko skopjowac
a i te 666 to ilosc expa?
mam tak czy tobedzie dzialac a i czy ktos by mi mogl zmienic ten opis run na taki jak tu jest bo mi nie wychodzi}
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\y. Upgrade - \r$9000^n\y. Sol \r$5000^n\y1. Zal \r$14500^n^n\y0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
new iRandom = random_num(1,5)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)
if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2500))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(69,90)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik Bujakasza01 edytował ten post 11.04.2010 09:00
#6
Napisano 11.04.2010 13:44
case 3: { if (!UTIL_Buyformoney(id,4500)) return PLUGIN_HANDLED new iRandom = random_num(1,5) if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666) if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa") return PLUGIN_HANDLED }
Jezeli masz
case 3: { new iRandom = random_num(1,5) new rannumm = random_num(1,68) if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666) if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa") if (iRandom==3) award_item(id,rannumm) if (iRandom==4) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa") if (iRandom==5) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa") return PLUGIN_HANDLED }Bedzie ladniej : ) i jak wylosuje nr 3 to item wlosujesz ; ))
#8
Napisano 11.04.2010 14:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych