Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 10.04.2010 19:29

Witam mam pytanie jak zrobic losowanie typu dostane expa/hp/deda/slapa? i zeby bylo w /rune w tym menu
  • +
  • -
  • 0

#2 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.04.2010 22:48

Na podstawie bonusu loteri
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 11.04.2010 00:13

new iRandom = random_num(1,2) 
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)

random_num(OD,DO) loswanie
  • +
  • -
  • 1

#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.04.2010 00:20

Mozesz dodać także tak
new iRandom = random_num(1,2) 
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)
if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")


A co zrobić jezeli chce zeby losowalo itemki TYLKO od 69 do 85??
new rannumm = random_num(69,85)
award_item(id,rannumm)
??

Ok dziala^^

Użytkownik TomI edytował ten post 11.04.2010 00:58


#5 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 11.04.2010 08:11

a zeby bylo losowanie hp bo napisales na sam exp
mozesz podac cala funkcje zeby tylko skopjowac
a i te 666 to ilosc expa?

}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\y. Upgrade - \r$9000^n\y. Sol \r$5000^n\y1. Zal \r$14500^n^n\y0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
new iRandom = random_num(1,5)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)
if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2500))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(69,90)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

mam tak czy tobedzie dzialac a i czy ktos by mi mogl zmienic ten opis run na taki jak tu jest bo mi nie wychodzi

Użytkownik Bujakasza01 edytował ten post 11.04.2010 09:00

  • +
  • -
  • 0

#6 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.04.2010 13:44

case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
new iRandom = random_num(1,5)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)
if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
return PLUGIN_HANDLED
}

Jezeli masz
case 3:
{
new iRandom = random_num(1,5)
new rannumm = random_num(1,68)
if (iRandom==1) Give_Xp(id, 666)
if (iRandom==2) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
if (iRandom==3) award_item(id,rannumm)
if (iRandom==4) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
if (iRandom==5) show_hudmessage (id, "Niestety nie udalo Ci sie wylosowac expa")
return PLUGIN_HANDLED
}
Bedzie ladniej : ) i jak wylosuje nr 3 to item wlosujesz ; ))

#7 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 11.04.2010 14:00

ale szansa na otrzymanie expa to jedynie 20%
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#8 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.04.2010 14:01

KoRnY z tym wiąże sie ryzyko czyż nie ; )?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych