Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PPM i moc.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.04.2010 15:06

Witam. Mam pytanie.. Jak zrobić, że np. jak ktoś na nożu wciśnie PPM to strzeli jakąś kulą czy coś takiego podobnego do Firebolla, ale żeby miało inny wygląd i można było użyć co np. 5 sekund.

Boję się, że coś znów "zgapiłem". :F

Tą moc chciałbym przypisać do danej klasy i nie na ładowaniu.

#2 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 10.04.2010 15:14

Kieruj sie na teleporowaniu sie na nozu po PPM : )

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.04.2010 15:21

do use spell dodajesz warunek if (player_class[id]== twoja klasa) kula_ognia(id)

i robisz funkcje kula ognia :D

w niej zawierasz stworzenie bytu np rocket tak jak to jest z fireballem potem nadajesz mu vectory & predkosc no i typ oczywiscie bytu formatujesz wyglad za pomoca message np beamfollow i jestes w domu potem nadajesz modelowi klase i rejestrujesz touch'a w nim sprawdzasz czy dotknieto bytu o danej klasie wtedy usuwasz byt robisz jakis wybuch i zadajesz np radius_damage

EDIT
//sry nie w use spell bo wtedy bedzie pod E dodaj do prethinka if (get_user_button(id)&IN_ATTACK2) kula_ognia(id)

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 10.04.2010 15:28

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 10.04.2010 15:26

Przecież jest juz kula ognia nie moze jej wykorzystać ; D?

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.04.2010 15:27

Czyli mogę się wzorować na firebollu tylko efekty pozmieniać?

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.04.2010 15:30

nie widzialem nigdzie w sma wpisu kula ognia :P chodzi o klase efekty moga byc rozne tylko zeby byla oryginalna nazwa klasy obiektu/entu/bytu



mozesz sie nawet wzorowac na pluginie od rzucania nozami by DarkGL bedziesz miec wtedy efekt wyrzutu pilki z Autu :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.04.2010 15:33

Czyli mogę zrobić tak samo jak z firebollem , tylko zamiast do use spells dac do prethinka?

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.04.2010 15:40

tak tylko po co kopiowac skoro mozesz wywolac na nozu fireball'a :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 10.04.2010 15:42

Bo chcę, aby było na nozu+PPM+inny efekt.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych