message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY) write_byte (TE_BEAMPOINTS) write_coord(origin1[0]) write_coord(origin1[1]) write_coord(origin1[2]+8) write_coord(origin2[0]) write_coord(origin2[1]) write_coord(origin2[2]+8) write_short(sprite_laser); write_byte(1) // framestart write_byte(1) // framerate write_byte(3) // life write_byte(5) // width write_byte(10) // noise write_byte(0) // r, g, b (red) write_byte(255) // r, g, b (green) write_byte(0) // r, g, b (blue) write_byte(45) // brightness write_byte(5) // speed message_end()
To jest msg od team heal, aby na graczu pojawiła się zielona powłoka z takim szlaczkiem. Jak ją przerobić, aby pojawiała się tylko niebieska powłoka, ale jak gracz atakuje przeciwnika? Chodzi mi głównie o usnięcie szlaczka, bo kolor sobie zrobię.
Bo z coordami nie wiem ock.
09 kwiecień 2010 - 13:56:
Mam jeszcze pytania.
1. Jak zrobić drugi rodzaj archów, archy zapalające?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.04.2010 12:05