Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe Obrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 08.04.2010 19:26

A więc tak.
Wpadłem na pomysł aby stworzyć skill zwiększający obrażenia u danej broni ale tylko w momencie jej posiadania.
Próbowałem z hameswithem (czy jak to się piszę :D)
Ale nie wychodziło mi to za dobrze (błąd na błędzie)
Tak więc mógłby ktoś mnie naprowadzić lub podać kod który by mi w tym pomógł?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.04.2010 19:30

przeciez to tylko sprawdzenie aktualnej broni i jesli TRUE to postepujesz tak jak opisal R3X w swoim poradniku o wplywaniu na DMG
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 08.04.2010 20:20

ale w owym poradniku (o ile się nie mylę)
jest zmiana obrażeń a nie ich zwiększenie.
Ale coś jeszcze pokombinuje :D
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2010 20:28

SetHamParamFloat(4,damage+liczba_rzeczywista)

  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.04.2010 20:53

aha czyli zwiekszenie obrazen to nie jest ich zmiana tak :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 14:01

dobra
zrobiłem takie coś
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (player_class[id] = Wojownik) & (weapon == CSW_AK47))
if(damagebits & DMG_SHOCK)
SetHamParamFloat(4, 90.0);
return HAM_IGNORED;
}

ale error goni error <_<
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.04.2010 14:16

widzisz gdzies parametr "id" jako parametr formalny :?:

masz victim-ofiara
i attacker - napastnik
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 09.04.2010 14:30

poczytaj o warunkach.

btw. dlaczego korzystasz ze zmiennej weapon skoro nigdzie jej nie definiowałeś

09 kwiecień 2010 - 15:30:
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{        
if (is_user_alive(attacker) && player_class[attacker] == Wojownik && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && damage)
                        SetHamParamFloat(4, 90.0);
                return HAM_IGNORED;
}
to powinno dzialac. (chyba troche przesadziles z tym 90.0 :P)
  • +
  • -
  • 0

#9 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 14:33

Nie Zauważyłem posta wyżej :D

Użytkownik KoRnY edytował ten post 09.04.2010 14:40

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 14:39

A tą funkcję ze zwiększeniem dmg do jakiego eventu wkładać? :X

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.04.2010 14:40

ty wiez co to attacker_id / id /victim/attacker :?: sa to zwykle zmienne tudziez parametry formalne funkcji ktore uzywasz w funkcji oczywiscie przy wywolaniu mozesz sobie uzyc swoich nazw wtedy uzywasz parametrow aktualnych

np
public funkcjanr1(osoba){
//blablabla
wywolanie(osoba)
}
public wywolanie(id){
wywolanie(id)

}

powyzszy przyklad ma na celu uswiadomienie tobie ze jak wywolujesz funkcje to nie musza byc takie nazwy parametrow wywolania jak parametrow formalnych

(czyli parametry aktualne moga byc rozne od formalnych)


rownie dobrze mozesz wywolac funkcje uzywajac liczby np

wywolanie(25)


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 14:41

RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "FWTakeDamage", 1 );


http://pl.wikipedia....(programowanie)
  • +
  • -
  • 0

#13 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 14:41

Wiedziałem że zaraz przyjdą osoby aby z przyjemnością przenieść to do swoich kodów.
No ale cóż. Takie to już jest forum.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#14 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 14:51

Wiedziałem że zaraz przyjdą osoby aby z przyjemnością przenieść to do swoich kodów.
No ale cóż. Takie to już jest forum.


Trzeba było komuś na PW to napisać (jeżeli chciałeś to mieć tylko "dla siebie"). Forum jest ogólno dostępne.

A więc, jaki event?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.04.2010 14:51


#15 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 15:00

Osoby o pomoc których można prosić piszą że temat na forum pisać trzeba bo od tego ono jest.
A takie osoby jak ty żerują na czyiś pomysłach i zaraz wklepują do siebie.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#16 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 09.04.2010 15:01

Podałem wyżej trzeba chyba do okulisty iść :)
dla prethink:
, 0

dla posthink:
, 1

  • +
  • -
  • 0

#17 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 09.04.2010 15:04

G[o]Q
Ale jak tą funkcję (komenda) wywołać bo raczej nie wpisze "wywołanie"
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych