Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodatkowe Obrażenia
#1
Napisano 08.04.2010 19:26
Wpadłem na pomysł aby stworzyć skill zwiększający obrażenia u danej broni ale tylko w momencie jej posiadania.
Próbowałem z hameswithem (czy jak to się piszę )
Ale nie wychodziło mi to za dobrze (błąd na błędzie)
Tak więc mógłby ktoś mnie naprowadzić lub podać kod który by mi w tym pomógł?
#2
Napisano 08.04.2010 19:30
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 08.04.2010 20:28
SetHamParamFloat(4,damage+liczba_rzeczywista)
#5
Napisano 08.04.2010 20:53
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#6
Napisano 09.04.2010 14:01
zrobiłem takie coś
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if (player_class[id] = Wojownik) & (weapon == CSW_AK47))
if(damagebits & DMG_SHOCK)
SetHamParamFloat(4, 90.0);
return HAM_IGNORED;
}
ale error goni error
#7
Napisano 09.04.2010 14:16
masz victim-ofiara
i attacker - napastnik
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 09.04.2010 14:30
btw. dlaczego korzystasz ze zmiennej weapon skoro nigdzie jej nie definiowałeś
09 kwiecień 2010 - 15:30:
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if (is_user_alive(attacker) && player_class[attacker] == Wojownik && get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47 && damage) SetHamParamFloat(4, 90.0); return HAM_IGNORED; }to powinno dzialac. (chyba troche przesadziles z tym 90.0 )
#10
Napisano 09.04.2010 14:39
#11
Napisano 09.04.2010 14:40
np
public funkcjanr1(osoba){ //blablabla wywolanie(osoba) } public wywolanie(id){ wywolanie(id) }
powyzszy przyklad ma na celu uswiadomienie tobie ze jak wywolujesz funkcje to nie musza byc takie nazwy parametrow wywolania jak parametrow formalnych
(czyli parametry aktualne moga byc rozne od formalnych)
rownie dobrze mozesz wywolac funkcje uzywajac liczby np
wywolanie(25)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 09.04.2010 14:41
#14
Napisano 09.04.2010 14:51
Wiedziałem że zaraz przyjdą osoby aby z przyjemnością przenieść to do swoich kodów.
No ale cóż. Takie to już jest forum.
Trzeba było komuś na PW to napisać (jeżeli chciałeś to mieć tylko "dla siebie"). Forum jest ogólno dostępne.
A więc, jaki event?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 09.04.2010 14:51
#16
Napisano 09.04.2010 15:01
dla prethink:
, 0
dla posthink:
, 1
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych