Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobic samemu totem
Temat rozp.
Tomi
, 08.04.2010 17:00
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.04.2010 17:00
Witam, Chcialbym Dostać jakis poradnik, wskazówki jak Zrobić swojego Totema. Pomoglibyście ? Przydało by się to dla nowych
#2
Napisano 08.04.2010 17:08
masz 2 przyklady w Sma malo
naucz sie wymyslac swoje pomysly i wprowadzac je w zycie bo znajac je twoj server bedzie nie oryginalny
naucz sie wymyslac swoje pomysly i wprowadzac je w zycie bo znajac je twoj server bedzie nie oryginalny
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#3
Napisano 08.04.2010 17:12
Goq Chcialbym na razie sie nauczyć podstaw.
A do Totema jest pełno "Linijek"
wystarczy przerobic to?
A do Totema jest pełno "Linijek"
wystarczy przerobic to?
public item_totemheal(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Healing_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_Healing_Totem_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 new amount_healed = player_b_heal[id] //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"") } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownik backspace edytował ten post 08.04.2010 17:15
#4
Napisano 08.04.2010 17:16
mowisz ze chcesz przyklad to ci odpowiadam masz 2 przyklady w sma a pozatym jak nie ogarniasz podstaw to nie bierz sie za cos co ich wymaga
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 08.04.2010 17:18
Przepięknie Motywujesz Ludzi do działania. Nie pytam Ciebie jak mam sie zacząć uczyć tylko czy ktoś może Mi pomóc jak zrobić totem.
#7
Napisano 08.04.2010 18:26
To po kiego Ku.... h... jest te forum... proszę o pomoc w temacie Pytania
Ty KoRnY nie chce nic mówić ale tylko spamujesz lub powtarzasz po innych....
Ludzie chciałem wskazówki. To sie do mnie rzuca jeden z drugim
Ty KoRnY nie chce nic mówić ale tylko spamujesz lub powtarzasz po innych....
Ludzie chciałem wskazówki. To sie do mnie rzuca jeden z drugim
#8
Napisano 08.04.2010 18:29
wystarczy przerobic to?
public item_totemheal(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } used_item[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Healing_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } public Effect_Healing_Totem_Think(ent) { new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 new amount_healed = player_b_heal[id] //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue if (is_user_alive(pid)) change_health(pid,amount_healed,0,"") } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
Tak wystarczy to przerobić.
+ dodać ewentualny efekt którego w diablo nie ma
#9
Napisano 08.04.2010 18:44
Dziekuje....
#10
Napisano 08.04.2010 19:27
nie masz co dziekowac bo to i tak nie zadziala
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 08.04.2010 19:32
Czemu niby : / To co to za pomoc skoro I tak to nie ma dzialac?
#12
Napisano 08.04.2010 22:12
Kod totemu najlepiej skopiować pousuwać co zbędę i zrobić gotowa.
Dodać do check_magic wywołanie oraz register_think w plugin_init.
Wklejasz twój kod z totema funkcje nadajesz taką nazwę jak wywołanie z check_magic a classname na taki z register_think.
Kopiujesz kod thinka nazywając funkcję jak w register_think.
I tu właśnie w thinku będzie kod który będzie odpowiadać za to co dany totem robi.
Czyli tak Spawn -> wygląd, model, miejsce, latający, wyglądający jak paka czy też jak ta emotikonka
a w thinku -> moc tj, piorun, leczenie, oślepianie, podrzucanie, bomba, czy zabijanie śmiechem.
Masz wskazówkę a właściwie mini tut ;| Moce możesz skopiować z zombie moda np. zamrożenie, edytując warunki pod diablo
Dodać do check_magic wywołanie oraz register_think w plugin_init.
Wklejasz twój kod z totema funkcje nadajesz taką nazwę jak wywołanie z check_magic a classname na taki z register_think.
Kopiujesz kod thinka nazywając funkcję jak w register_think.
I tu właśnie w thinku będzie kod który będzie odpowiadać za to co dany totem robi.
Czyli tak Spawn -> wygląd, model, miejsce, latający, wyglądający jak paka czy też jak ta emotikonka
a w thinku -> moc tj, piorun, leczenie, oślepianie, podrzucanie, bomba, czy zabijanie śmiechem.
Masz wskazówkę a właściwie mini tut ;| Moce możesz skopiować z zombie moda np. zamrożenie, edytując warunki pod diablo
#13
Napisano 09.04.2010 06:14
Dzięki Wystarczyło mi takie coś : )
#14
Napisano 09.04.2010 07:17
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Bo śnieg (Rozwiązany)
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Bo śnieg (Rozwiązany)
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych