Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe klasy(bez bugowania itemkow itd.)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 08.04.2010 16:36

Witam !
Ma ktoś może link do poradnika który opisuję jak zrobić klasy bez bugów ? Czyli np bez. opcji klasy gdy wpisze się /item. Mam nadzieje, że skumaliście.
  • +
  • -
  • 0

#2 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 08.04.2010 16:44

Nie wiem czy chodzi ci o nowe klasy czy skille do nich ale łap link
[DIABLOMOD] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 08.04.2010 16:58

player_class[id] = Cziter
// możesz tutaj dodać coś, co dostaniesz po wybraniu klasy


Jeśli zrobie:

player_class[id] = Cziter
player_b_vampire[id] = 70


To bedzie caly czas po wpisaniu item wyswietlalo sie o zabieraniu hp ? Czy nie bedzie to sie wyswietlac ? A i czy bedzie to caly czas dzialac ?
  • +
  • -
  • 0

#4 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 08.04.2010 18:23

Jeśli dodasz do RoundStart()
To będzie działać cały czas jeśli w
public call_cast(id)

To będzie to działać tylko po naładowaniu.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#5 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 08.04.2010 20:17

Niestety nadal po wpisaniu /item wyswietlaja sie wlasciwosci klasy ktora sie obecnie gra.... (chodzi o klasy dodane przeze mnie)
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.04.2010 22:06

Jeśli znajdę w weekend troszkę czasu to może coś opiszę :>
W sobotę o 10 rano jak bd PM'la przypominacz to coś wykombinuję + jakieś 2 przykłady :|
Tylko jeszcze nie wiem do którego działu to przyonaczyć :|
  • +
  • -
  • 0

#7 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 09.04.2010 04:41

Tylko, żeby to było ładnie opisane :D
  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.04.2010 07:16

Postaram się to opisać w sposób przystępny aczkolwiek musisz znać podstawy podstaw programowania :>
Chyba że wolisz żebym opisał to pod jedną konkretną moc <_<
  • +
  • -
  • 0

#9 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 09.04.2010 13:36

No np. pod wampirze obrażenia :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych