<<------ za małe? kliknij.
na tym screenie widać iż Losowy Block jest napisane na biało lecz gdy najedzie się powinien być kolor który ustawiłem, gdy przytrzymam to zmienia się na biały
Zmieniałem to w tym miejscu
i mam pytanie która linijka jest odpowiedzialna za odświeżanie koloru ?// hud message values
const gHudRed = 44;
const gHudGreen = 150;
const gHudBlue = 14;
const Float:gfTextX = 0.6;
const Float:gfTextY = 0.8;
const gHudEffects = 0;
const Float:gfHudFxTime = 0.0;
const Float:gfHudHoldTime = 0.25;
const Float:gfHudFadeInTime = 0.0;
const Float:gfHudFadeOutTime = 0.0;
const gHudChannel = 2;
(nie mam czasu aby to przetestować).
Drugie pytanie dotyczy kolorów Świecenia [GLOWSHELL]
mianowicie chcę aby block był owinięty czarną poświatą.
tak wygląda mój kod od tego bloka.
Jeszcze jak ustalić barwę alpha od czego ona zależy?setupBlockRendering(BM_BUNNY, GLOWSHELL, 0, 0, 0, 160);
Proszę o pomoc.