Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobka ROund STart REstart

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaco123

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 06.04.2010 14:57

Witam
proszę o przerobienie tego pluginu tak aby odtwarzala sie w nim muzyka mp3.

Oto sma tego pluginu.

#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 70
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
	"*Looney-Tunes.pl*"
}

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
	set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 

	return PLUGIN_CONTINUE 
}

//Pobrano z c*******.**
public restart_odlicz(){
 	unpause("ac","switchweapon.amxx")

	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

	set_task(15.0,"muza_on", 0)
	set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
	set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
	set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) 
	set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) 
	set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) 

	set_task(60.0,"restart_rundy", 0) 
	set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
}

public wywal_noz(){
	pause("ac","switchweapon.amxx")
}
//Pobrano z c*******.**
public wyswietl_res(){

	new jac1=random_num(0,255)
	new jac2=random_num(0,255)
	new jac3=random_num(0,255)	
	pokaz_czas = czas

	set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
	show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 
	czas--

/*
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
	write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
	write_byte( jac1 ) // fade red
	write_byte( jac2 ) // fade green
	write_byte( jac3 ) // fade blue
	write_byte( 50 ) // fade alpha
	message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"=============^n*Zyczymy duzo fragow*^n=============")
}


public restart_rundy(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/reset")
	server_cmd("sv_restart 1")

}
//Pobrano z c*******.**
public restart_rundy_1(){
	remove_task(8188)
	czas = 60
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"3")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"2")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/two")

}
//Pobrano z c*******.**
public restart_rundy_3(){
	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"1")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound("misc/play_muza.wav")
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/reset.wav")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 szauma

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 06.04.2010 15:00

To chyba będzie tak :D


#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 70
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
	"*Looney-Tunes.pl*"
}

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
	set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 

	return PLUGIN_CONTINUE 
}

//Pobrano z c*******.**
public restart_odlicz(){
 	unpause("ac","switchweapon.amxx")

	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

	set_task(15.0,"muza_on", 0)
	set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
	set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
	set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) 
	set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) 
	set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) 

	set_task(60.0,"restart_rundy", 0) 
	set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
}

public wywal_noz(){
	pause("ac","switchweapon.amxx")
}
//Pobrano z c*******.**
public wyswietl_res(){

	new jac1=random_num(0,255)
	new jac2=random_num(0,255)
	new jac3=random_num(0,255)	
	pokaz_czas = czas

	set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
	show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 
	czas--

/*
	message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
	write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
	write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
	write_byte( jac1 ) // fade red
	write_byte( jac2 ) // fade green
	write_byte( jac3 ) // fade blue
	write_byte( 50 ) // fade alpha
	message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"=============^n*Zyczymy duzo fragow*^n=============")
}


public restart_rundy(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/reset")
	server_cmd("sv_restart 1")

}
//Pobrano z c*******.**
public restart_rundy_1(){
	remove_task(8188)
	czas = 60
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"3")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"2")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/two")

}
//Pobrano z c*******.**
public restart_rundy_3(){
	new configsDir[64]
	get_configsdir(configsDir, 63)
	server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
	set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
	show_hudmessage(0,"1")
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound("misc/play_muza.mp3")
    precache_sound("misc/three.mp3")
    precache_sound("misc/two.mp3")
    precache_sound("misc/one.mp3")
    precache_sound("misc/reset.mp3")

    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 06.04.2010 19:13

Prawie wszystko dziala bo plik sie sciaga ale nie chce sie odtworzyc nie wiesz czemu?
  • +
  • -
  • 0

#4 szauma

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Grudziądz
Offline

Napisano 06.04.2010 20:06

Prawdopodobnie jest ona w formacie STEREO musisz zrobić MONO
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.04.2010 22:33

Ale wy ludzie jesteście "no(noł) ogary"
Wy nie wiecie że mp3 ma mp3 play ? Dobra patrzcie i uczcie się od miszcza!


#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 70
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
"*Looney-Tunes.pl*"
}

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

return PLUGIN_CONTINUE
}


public restart_odlicz(){
unpause("ac","switchweapon.amxx")

new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

set_task(15.0,"muza_on", 0)
set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)
set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)
set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)

set_task(60.0,"restart_rundy", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza")
}

public wywal_noz(){
pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
pokaz_czas = czas

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)
czas--

/*
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
write_byte( jac1 ) // fade red
write_byte( jac2 ) // fade green
write_byte( jac3 ) // fade blue
write_byte( 50 ) // fade alpha
message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n*Zyczymy duzo fragow*^n=============")
}


public restart_rundy(){
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 paly sound/misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
remove_task(8188)
czas = 60
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"3")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 paly sound/misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"2")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"1")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/one")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_muza.mp3")
precache_sound("misc/three.mp3")
precache_sound("misc/two.mp3")
precache_sound("misc/one.mp3")
precache_sound("misc/reset.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Wszystko masz mieć w mp3, jak nie zadziała to przekonwertuj jeszcze raz na mp3 w programie FormatFactory i zadziała
sound/misc/play_muza.mp3
sound/misc/three.mp3
sound/misc/two.mp3
sound/misc/one.mp3
sound/misc/reset.mp3

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 06.04.2010 22:37
Brzydka reklama się wkradla ale ją wyeliminowałem. | Jest ich więcej ale nie wygrają. Ja mam przycisk DEL. Aż trzech mnie zaatakowało

  • +
  • -
  • 0

#6 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 07.04.2010 12:04

Bardzo dziekuje za pomoc bp plugin dziala , TYLKO ze muzyka konczy sie gdy "licznik" pokazuje 27 sekund i serwer odlicza 3 sekundy ( "three" "two" "one") i jest restar i zaczyna sie normalna gra. Nie wiem czemu ale plugin nie " czeka" az czas minie tak jak powinien, poprostu szybciej robi restart, a tego nie chce. proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 07.04.2010 15:09

Napisz to w punktach, dokładnie, bo nie rozumiem
  • +
  • -
  • 0

#8 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 11.04.2010 21:20

Wiec tak
1. Wchodze na serwer
2. Muzyka zaczela grac dopiero po uplynieciu 16 sekund
3.Muzyka przestala grac po uplunieciu okolo 30 sekund
4.Restary i normalna gra
Wniosek
Muzyka w rundzie rozgrzewkowej nie odtwarza sie tak jak powinna.
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.04.2010 07:44

set_task(15.0,"muza_on", 0)
Zmień te 15.0 np. na 1.0
  • +
  • -
  • 0

#10 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 13.04.2010 14:33

Ok dziala
A mam takie pytanie co robic zeby muzyka sie odtwarzala po uplynieciu 20 sekund?
  • +
  • -
  • 0

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.04.2010 15:26

Kurde raz chcesz tak, raz tak...

set_task(20.0,"muza_on", 0)
Te 20.0 to czas (sekundy) który ma upłynąć do odtworzenia muzyki.
  • +
  • -
  • 0

#12 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 13.04.2010 16:36

Sorry, ze tak cie "wykorzystuje" ale potem juz będę widzial
Dziekuje za pomoc

13 kwiecień 2010 - 17:36:
To jeden problem rozwiazany jest jescze jeden muzyka sie odtwarza i wszystko ale konczy sie po uplynieciu kolo 30 sekund
  • +
  • -
  • 0

#13 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 13.04.2010 16:50

Masz dwie opcje:
1. Pozmieniaj czas do wywołania tasków
2. Pokasuj

client_cmd(0,"mp3 stop")


  • +
  • -
  • 0

#14 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 15.04.2010 17:51

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 80
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
"*Looney-Tunes FFA*"
}

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

return PLUGIN_CONTINUE
}


public restart_odlicz(){
unpause("ac","switchweapon.amxx")

new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

set_task(17.0,"muza_on", 0)
set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)
set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)
set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)

set_task(60.0,"restart_rundy", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza")
}

public wywal_noz(){
pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
pokaz_czas = czas

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)
czas--

/*
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
write_byte( jac1 ) // fade red
write_byte( jac2 ) // fade green
write_byte( jac3 ) // fade blue
write_byte( 50 ) // fade alpha
message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n*Zyczymy duzo fragow*^n=============")
}


public restart_rundy(){
client_cmd(0,"mp3 paly sound/misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
remove_task(8188)
czas = 60
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"3")
client_cmd(0,"mp3 paly sound/misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"2")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"1")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/one")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_muza.mp3")
precache_sound("misc/three.mp3")
precache_sound("misc/two.mp3")
precache_sound("misc/one.mp3")
precache_sound("misc/reset.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}



To jest moje SMA pokasowalem to, ale z tymi taskami to nie wiem o co kaman, moglbys to zrobic?

Użytkownik Kaco123 edytował ten post 15.04.2010 18:17

  • +
  • -
  • 0

#15 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 15.04.2010 20:13

To teraz skompiluj i sprawdź czy jest dobrze. Tylko tam gdzie jest public muza_on to zostaw mp3 stop
  • +
  • -
  • 0

#16 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 16.04.2010 17:38

#include <amxmodx>             // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 80
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
        "*Looney-Tunes FFA*"
}

public plugin_init() 
{ 
        register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
        set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 

        return PLUGIN_CONTINUE 
}


public restart_odlicz(){
        unpause("ac","switchweapon.amxx")

        new configsDir[64]
        get_configsdir(configsDir, 63)
        server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)

        set_task(17.0,"muza_on", 0)
        set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
        set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
        set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) 
        set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) 
        set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) 

        set_task(60.0,"restart_rundy", 0) 
        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
        client_cmd(0,"mp3 stop")
        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza")
}

public wywal_noz(){
        pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

        new jac1=random_num(0,255)
        new jac2=random_num(0,255)
        new jac3=random_num(0,255)      
        pokaz_czas = czas

        set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
        show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 
        czas--

/*
        message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
        write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
        write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
        write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
        write_byte( jac1 ) // fade red
        write_byte( jac2 ) // fade green
        write_byte( jac3 ) // fade blue
        write_byte( 50 ) // fade alpha
        message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
        show_hudmessage(0,"=============^n*Zyczymy duzo fragow*^n=============")
}


public restart_rundy(){
        client_cmd(0,"mp3 paly sound/misc/reset")
        server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1(){
        remove_task(8188)
        czas = 60
        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
        show_hudmessage(0,"3")
        client_cmd(0,"mp3 paly sound/misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
        show_hudmessage(0,"2")
        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
        new configsDir[64]
        get_configsdir(configsDir, 63)
        server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
        show_hudmessage(0,"1")
        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
    precache_sound("misc/play_muza.mp3")
    precache_sound("misc/three.mp3")
    precache_sound("misc/two.mp3")
    precache_sound("misc/one.mp3")
    precache_sound("misc/reset.mp3")

    return PLUGIN_CONTINUE
}


Przekonwerterowalem to sma i dalej nie dziala tak jak powinno
Jutro pokaze logi moze cos to pomoze

16 kwiecień 2010 - 18:38:
W logach nic nie ma;/
  • +
  • -
  • 0

#17 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2010 19:39

#include <amxmodx>             // AMX Mod X

#include <amxmisc>



new czas = 63

new pokaz_czas

new restart_title[1][] = {

        "*Looney-Tunes.pl*"

}



public plugin_init() 

{ 

        register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")

        set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 



        return PLUGIN_CONTINUE 

}





public restart_odlicz(){

        unpause("ac","switchweapon.amxx")



        new configsDir[64]

        get_configsdir(configsDir, 63)

        server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)



        set_task(1.0,"muza_on", 0)

        set_task(60.0,"muza_off", 0)

        set_task(61.0,"wywal_noz", 0)

        set_task(61.0,"restart_rundy_1", 0)

        set_task(62.0,"restart_rundy_2", 0) 

        set_task(63.0,"restart_rundy_3", 0) 



        set_task(63.0,"restart_rundy", 0) 

        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")



}



public muza_on(){

        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza")

}



public muza_off(){

        client_cmd(0,"mp3 stop")

}



public wywal_noz(){

        pause("ac","switchweapon.amxx")

}



public wyswietl_res(){



        new jac1=random_num(0,255)

        new jac2=random_num(0,255)

        new jac3=random_num(0,255)      

        pokaz_czas = czas



        set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  

        show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 

        czas--



/*

        message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)

        write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration

        write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time

        write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)

        write_byte( jac1 ) // fade red

        write_byte( jac2 ) // fade green

        write_byte( jac3 ) // fade blue

        write_byte( 50 ) // fade alpha

        message_end()

*/

}



public restart_rundy_play(){

        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

        show_hudmessage(0,"=============^n*Zyczymy duzo fragow*^n=============")

}





public restart_rundy(){

        server_cmd("sv_restart 1")



}



public restart_rundy_1(){

        remove_task(8188)

        czas = 60

        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

        show_hudmessage(0,"3")

        client_cmd(0,"mp3 stop")

        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/three")

}



public restart_rundy_2(){

        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

        show_hudmessage(0,"2")

        client_cmd(0,"mp3 stop")

        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/two")



}



public restart_rundy_3(){

        new configsDir[64]

        get_configsdir(configsDir, 63)

        server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)

        set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

        show_hudmessage(0,"1")

        client_cmd(0,"mp3 stop")

        client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/one")

}



public plugin_precache() 

{

    precache_sound("misc/play_muza.mp3")

    precache_sound("misc/three.mp3")

    precache_sound("misc/two.mp3")

    precache_sound("misc/one.mp3")

    precache_sound("misc/reset.mp3")



    return PLUGIN_CONTINUE

}


  • +
  • -
  • 0

#18 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 16.04.2010 19:56

hehe dzięki dziala !
  • +
  • -
  • 0

#19 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 16.04.2010 20:57

EDIT:
Już robiłem ale szybszy był ;)
Jak chcesz to tutaj inna wersja, według mnie lepsza bo przy zmienianiu czasu nie trzeba także zmieniać tasków ale to zależy od ciebie którą wybierzesz.
Czas: 80 sekund
Muza podczas trwania pluginu: play_muza_tunes.mp3 (musisz samemu zrobić; najlepiej żeby trwała 1:20)
Oprócz modyfikacji dźwięków, dodałem także wyświetlanie napisów "3", "2", "1" przy odliczaniu tak jak to było w tamtym pluginie.
Załączony plik  rr.rar   155,18 KB  49 Ilość pobrań

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 16.04.2010 21:07

  • +
  • -
  • 0

#20 Kaco123

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
Offline

Napisano 16.04.2010 21:49

oo to tez sie przyda dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych