Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Roundstart


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 06.04.2010 09:35

Chcialbym aby Tytan dostawal na start w kazdej rundzie te SKILLE
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

						
		if(player_class[i] == Tytan)
		{
		wear_sun[id] = 1
		player_b_silent[id] = 1
		}
				
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
		
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

ale mi to nie dziala :<

Użytkownik backspace edytował ten post 06.04.2010 09:38


#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 09:37

znajdz :
///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Hunter

i nad tym dodaj:

///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[i] == Tytan)
 {
 wear_sun[id] = 1
 player_b_silent[id] = 1
 }

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 06.04.2010 09:37

  • +
  • -
  • 0

#3 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 06.04.2010 09:46

nie dziala.

#4 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.04.2010 10:13

To ciekawe... bo wszystkim dziala tylko nie tobie;p
  • +
  • -
  • 0

#5 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 06.04.2010 10:31

nie chce sie to zrobic

#6 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.04.2010 10:43

Działa na pewno . Ale i tak nie polecam tego sposobu ponieważ przez to się buguja itemy używane.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#7 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 06.04.2010 10:47

ok:)

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 10:54

if(player_class[i] == Tytan)

		{

		wear_sun[i] = 1

		player_b_silent[i] = 1

		}


#9 oxe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 06.04.2010 12:15

oczywiscie ze nie zadziała bo powinno być:

if(player_class[id] == Tytan)
 {
 wear_sun[id] = 1
 player_b_silent[id] = 1
 }

Dodam że takie dodawanie mocy mija sie z celem :>

Użytkownik oxe edytował ten post 06.04.2010 12:16

  • +
  • -
  • 0

#10 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 06.04.2010 13:33

Nie dziala : /

#11 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 06.04.2010 13:41

Przypisz mu na stałe:

new wear_sun1[33]

Do:

public select_class_menu(id, key) 


Pod klasą dodaj:


wear_sun1[id] = 1


w


public det_fade(id)


Dodaj pod tamtym stary nie usuwaj czasem starego:


if(player_class[id]==Nazwa klasy){
		Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,ICON_S ,0,255,0)
		Display_Fade(id,1,1,1<<12,0,0,0,0)
	}
	if (wear_sun1[id] == 0){
		Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,ICON_S ,0,255,0)
	}



Co do 2:


znajdz

public client_PreThink ( id ) 


i tam dodaj


{
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == nazwa klasy)) && is_user_alive(id)) 
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
}



Sprawdz czy będzie działąc

Użytkownik DK edytował ten post 06.04.2010 13:42

  • +
  • -
  • 0

#12 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 06.04.2010 14:50

niestety nie

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.04.2010 14:54

oczywiscie ze nie zadziała bo powinno być:

if(player_class[id] == Tytan)
 {
 wear_sun[id] = 1
 player_b_silent[id] = 1
 }

Dodam że takie dodawanie mocy mija sie z celem :>



Twoja funkcja jest błędna. Spróbuj coś takiego skompilować po dodaniu do roundstartu() >.>

Niby czemu sie mija z celem?

#14 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 07.04.2010 12:42

Człowieku te kody co podają tobie należy dodać do sma i skompilować.

Niby czemu sie mija z celem?

Bo po wpisaniu /item pojawi się info że nie słychać twoich kroków a po co to komu?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#15 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 07.04.2010 18:26

Chodziło chyba raczej od dawanie do prethinku tj. kilkadziesiąt razy na sekunde dajciecie mu silent :D
  • +
  • -
  • 0

#16 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 07.04.2010 20:01

Do studiów informatyki jeszcze 3lata.
Ale pewnie za 3lata to albo nie będzie już czegoś takiego jak pawn.
I wogóle pisać będziemy w generatorach (ale miałem fantazje)

Nie pomyślałem o tym (czy. nie wiedziałem o tym :D)
Zobaczycie jeszcze będę koX. ^D^
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.04.2010 20:10

Do studiów informatyki jeszcze 3lata.
Ale pewnie za 3lata to albo nie będzie już czegoś takiego jak pawn.
I wogóle pisać będziemy w generatorach (ale miałem fantazje)

Nie pomyślałem o tym (czy. nie wiedziałem o tym :D)
Zobaczycie jeszcze będę koX. ^D^



tak kompilator stanie sie twoim zwierzatkiem ktoremu tlumaczysz co chcesz osiagnac bum i masz to nie :?:

jezyki szybko nie wymieraja przyklad PASCAL :D albo FORTRAN czy asm :P
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#18 oxe

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
Offline

Napisano 07.04.2010 22:03

screen ;>

on miał to dodać do
public client_PreThink ( id )
  • +
  • -
  • 0

#19 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.04.2010 22:19

Właściwie to takie przydzielanie mocy jest ok bo chyba taki był zamysł autora :) a wykonanie trochę zue bo wystarczyło w opisach itemów stosować ich id a nie nazwy mocy i było by ok :)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#20 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.04.2010 22:22

screen ;>

on miał to dodać do
public client_PreThink ( id )



Ale w pierwszym jego poście napisał do RoundStart() więc się przystosowałem do posta autora...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych