Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka Funkcji.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.04.2010 20:14

Witam, mam kilka pytań.

1. Jak zrobić, że jak dana klasa się ładuje na nożu, to żeby dostawała 7 nabojów do magazynku?




2. Jeżeli zrobię coś takiego:

if(player_class[id] == Klasa)
{
                  cs_set_user_bpammo(index, CSW_AK41,  180)
}

To klasa na początku każdej rundy będzie miała powiększony magazynek do 180? Oraz do jakiego eventu mogę to przypisać?




3. Oraz do czego jest ta funkcja i kiedy ją mogę wykorzystać oraz w jaki evencie:

new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id)
if(weapon_id)
{
  cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
}

04 kwiecień 2010 - 01:53:
W roundstart(){

Zrobiłem coś takiego:

if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1,  100)
                }


                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47,  100)
                }


                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP,  60)
                }


                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT,  100)
                }


                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE,  60)
                }


                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_USP,  200)
                }
 

                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_ELITE,  200)
                }


                if(player_class[i] == Mag)
                {
                cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18,  200)
                }

Tutaj wszystko gra, jak ktos ma Maga, to ma więcej ammo. (Ale do wystrzelania ma np. z M4 standardowo 30)

I jeżeli w roundstart() robię coś takiego:


new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", i)
                if(weapon_id && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", i)
                if(weapon_id2 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id3 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", i)
                if(weapon_id3 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id4 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", i)
                if(weapon_id4 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id5 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", i)
                if(weapon_id5 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id6 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", i)
                if(weapon_id6 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id7 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", i)
                if(weapon_id7 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }


                new weapon_id8 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", i)
                if(weapon_id8 && player_class[i] == Mag){
                cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50)
                }

I to jest, że jak ktoś ma Maga, to ma więcej amunicji do wystrzelania. No ale gdy tak zrobię, to ani to, ani to nie działa. Czemu ?

04 kwiecień 2010 - 20:14:
Pomoże ktoś połączyć te dwie funkcje ?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.04.2010 20:28





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych