1. Jak zrobić, że jak dana klasa się ładuje na nożu, to żeby dostawała 7 nabojów do magazynku?
2. Jeżeli zrobię coś takiego:
if(player_class[id] == Klasa) { cs_set_user_bpammo(index, CSW_AK41, 180) }
To klasa na początku każdej rundy będzie miała powiększony magazynek do 180? Oraz do jakiego eventu mogę to przypisać?
3. Oraz do czego jest ta funkcja i kiedy ją mogę wykorzystać oraz w jaki evencie:
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id) if(weapon_id) { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) }
04 kwiecień 2010 - 01:53:
W roundstart(){
Zrobiłem coś takiego:
if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 100) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 100) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_AWP, 60) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 100) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 60) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_USP, 200) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_ELITE, 200) } if(player_class[i] == Mag) { cs_set_user_bpammo(i, CSW_GLOCK18, 200) }
Tutaj wszystko gra, jak ktos ma Maga, to ma więcej ammo. (Ale do wystrzelania ma np. z M4 standardowo 30)
I jeżeli w roundstart() robię coś takiego:
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", i) if(weapon_id && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", i) if(weapon_id2 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id3 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", i) if(weapon_id3 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id4 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", i) if(weapon_id4 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id5 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", i) if(weapon_id5 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id6 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", i) if(weapon_id6 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id7 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", i) if(weapon_id7 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) } new weapon_id8 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", i) if(weapon_id8 && player_class[i] == Mag){ cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50) }
I to jest, że jak ktoś ma Maga, to ma więcej amunicji do wystrzelania. No ale gdy tak zrobię, to ani to, ani to nie działa. Czemu ?
04 kwiecień 2010 - 20:14:
Pomoże ktoś połączyć te dwie funkcje ?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.04.2010 20:28