Więc tak ściągam .sma diablo 5.9l następująco robię coś takiego:
menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Lecz zmieniam to:
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[13] get_cvar_string("diablo_classes",flags,13) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<8;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text)Na to:
public select_class(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return new flags[14] get_cvar_string("diablo_classes",flags,14) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n") for(new i=0;i<12;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text) show_menu(id, keyss, text)I to:
public ShowKlasy(id,lx[]) { new text2[512] asked_klass[id]=0 format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11]) show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy") } public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:klasa1 * 2:klasa2 * 3:klasa3 * 0:Wstecz */ new lx[13] g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { // 1 player_class[id] = klasa1 } case 1: { // 2 player_class[id] = klasa2 } case 2: { // 3 player_class[id] = klasa3 } case 9: { // 0 select_class(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }Na to:
public ShowKlasy(id,lx[]) { new text2[512] asked_klass[id]=0 format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1 Level :%i^n2. klasa2 Level :%i^n3. klasa3 Level :%i^n\w4. klasa4 Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12]) show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy") } public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:klasa1 * 2:klasa2 * 3:klasa3 * 4:klasa34 * 0:Wstecz */ new lx[14] g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { // 1 player_class[id] = klasa1 } case 1: { // 2 player_class[id] = klasa2 } case 2: { // 3 player_class[id] = klasa3 } case 3: { // 4 player_class[id] = klasa4 } case 9: { // 0 select_class(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }W sumie pod 9 dalsze menu 4 nowe klasy , i czy to będzie wszystko chodziło ?jak nie to gdzie popełniłem błąd ;F?