Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ostatni TT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReSe

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 31.03.2010 16:57

Witam. Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób sprawić aby ostatniemu żywemu terroryście po wpisaniu /zyczenia pojawiało się menu z wyborem życzeń.



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Zyczenia"
#define VERSION "1.0a"
#define AUTHOR "ReSe"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say "/zyczenie"menuzyczen")

// Add your code here...
}

public menuzyczen(id)
{
if(
new menu = menu_create("Zyczenie []:", "menu_handler")


Oczywiście nie jest to cały kod. Proszę o dokończenie "if(" jeżeli można to także komende jeżeli graczy TT jest więcej niż jeden. else if..

Czyli if graczy tt = 1 to
oraz if graczy tt > 1 to
Oczywiście nagrodzę plusikiem ;]

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.03.2010 18:52

Możesz zrobić pętelkę po graczach sprawdzającą ilu zostało TT
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> get_playersnum
Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Core > amxmodx >> get_players
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 31.03.2010 22:18

public last_tt(){
  for (new id=1;id<33;id++){
   if (!is_user_alive(id)|| cs_get_user_team(id)!=1) continue
   terro++
   }
   return terro;

}

gdzies na gorze daj sobie

new terro=0


i bedzie smigac

jak chesz cos wykonac to
if(last_tt()==1) co ma sie wykonac

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2010 10:56

Wszystko pęknie śmiga. Ale jak sprawić aby przeliczało terrorystów. Zużyje raz życzenie i potem w nastepnej rundzie mimo, że jestem sam w TT nie mogę użyć.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Zyczenia"
#define VERSION "0.7a"
#define AUTHOR "ReSe"

new terro=0

public plugin_init()
{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /zyczenie","menuzyczen")
register_event("HLTV", "new_round", "a", "1=0", "2=0")

}
public last_tt()
{
for (new id=1;id<32;id++)
{
if (!is_user_alive(id)|| cs_get_user_team(id)!=1) continue
terro++
}
return terro;
}
public menuzyczen(id)
{
if(last_tt()==1)
{
client_print(id,print_chat,"Jestes ostatnim wiezniem! Wybierz zyczenie!")
new menu = menu_create("Zyczenie [Prison-Strike.com.pl]", "menu_handler")
menu_additem(menu, "[Jutro]FreeDay dla mnie", "1", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]FreeDay dla wszystkich", "2", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Bawimy sie w chowanego", "3", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Bawimy sie w sajmona", "4", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Bawimy sie w mam talent", "5", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Gramy w piłke", "6", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT gra bez broni", "7", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT gra na kucaka", "8", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT gra tylko z usp", "9", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]CT wpisuje kill w konsoli", "10", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Dostaje kamizelke kuloodparna", "11", 0)
menu_additem(menu, "[Jutro]Dostaje granat HE oraz FB", "12", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT walczy ze mna pięsci", "13", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT wyrzuca swoja bron", "14", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT wpisuje kill w konsoli", "15", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT bezruch totalny", "16", 0)
menu_additem(menu, "[Teraz]CT staje obok siebie pod sciana", "17", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
else if(last_tt() >1)
{
client_print(id,print_chat,"Zyczenie zostalo juz uzyte lub nie jestes ostatnim wiezniem!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] FreeDay dla mnie!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] FreeDay dla wszystykich!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Bawimy sie w chowanego!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Bawimy sie w ganianego!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Bawimy sie w Mam Talent!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Gramy w pilke!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT gra bez broni!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 8:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT gra na kucaka!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT gra tylko z deagle'm!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 10:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] CT wpisuje kill w konsoli!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 11:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Gracz dostaje kamizelke kuloodoporna [Automatycznie]!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 12:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Jutro] Gracz otrzymuje HE oraz FB [Automatycznie]!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 13:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT walczy z TT na piesci!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 14:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT wyrzuca bron!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 15:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT wpisuje kill w konsoli!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 16:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT stoi w bezruchu totalnym!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 17:
{
set_hudmessage(91, 241, 57, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 15.0)
show_hudmessage(0, "Zyczenie -[Teraz] CT ustawia sie w bezruchu pod sciana!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


Na bieżąco musi sprawdzać ilu Terrorystów żyje. Kiedy zostaje 1 aktywuje menu po wpisaniu /zyczenie. Jeżeli natomiast jest więcej to blokuje. I tak ciągle sprawdza

Użytkownik ReSe edytował ten post 01.04.2010 12:25


#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2010 12:12

last_tt() ==10


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2010 12:22

Usunięte. Ale wciąż nie sprawdza na bieżąco ilu Terro jest żywych.

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2010 12:33

bo to sprawdza tylko w momencie wywolania funkcji czyli np
new last=last_tt()
client_print(id,print_chat,"zywych terro %i ",last)

lub

if (last_tt())

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2010 12:42

A więc jak sprawić aby przy wpisaniu /zyczenie sprawdzilło ilu jest żywych terrorystow i wtedy jeżeli jest 1 to uruchomiło menu?

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2010 12:47

if (last_tt()==1) pokaz menu
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2010 12:54

Kiedy to przelicza ilu TT jest? Bo to musi przy wpisaniu /zyczenie sprawdzić liczbę terro a tutaj jest, że jeżeli liczba tt = 1 to. To już mam. Potrzebne mi sprawdzenie pod tą komendą ilu terro, zyje.

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2010 13:10

to przeciez ci napisalem
new last=last_tt()
client_print(id,print_chat,"zywych terro %i ",last)

takie co s ci wyswietli ilu jest zywych
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2010 13:16

Problem w tym, że mi nalicza ciągle jak się wpisze. Np. wpisze jest 2 znowu wpisze i jest 4.

Po wpisaniu musi na nowo przeliczyć żywych terrorystów. A tu jest jakoś, że przelicza i dodaje.

Użytkownik ReSe edytował ten post 01.04.2010 13:42


#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2010 13:47

to pisz od razu ze chodzi o to ze nie resetuje sie :D

public last_tt(){
   terro=0
  for (new id=1;id<33;id++){
   if (!is_user_alive(id)|| cs_get_user_team(id)!=1) continue
   terro++
   }
   return terro;

}

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2010 14:20

Wszystko pięknie jest. Mam jeszcze tylko pytanie jak utworzyć komendę.

if(last_tt()==1) || (get_user_team(id) != 2))


Aktywuje tylko jeżeli gracz jest w TT i nie jest martwy.

#15 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.04.2010 14:49

if (cs_get_user_team(id)==1 && is_user_alive(id)) kod

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych