Witam wszystkich!
Kieruję się do was z prośbą o napisanie pluginu AWP. Chodzi mi o to, żeby każdy na początku rundy dostawał AWP oraz żeby wyrzucał pistolet (jeżeli jest dawany na początku rundy) i nie mógł go zebrać, lub żeby po prostu nie mógł zadać z niego obrażeń.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.03.2010 14:43
#2
Napisano 30.03.2010 14:54
Może to Crazy Restart by me - Nieoficjalny polski support AMX Mod X i ustawić czas na kilkadziesiąt minut najlepiej kilka sekund dłużej niż trwa mapa... I to by wyszła taka długa runda rozgrzewkowa na awp...
#3
Napisano 30.03.2010 17:41
Siema. Dzięki za radę. Wszystko działa oprócz jednego: Gdy mam nóż w ręce, to po 2-3 sekundach automatycznie zmienia się na AWP. Oto plik .sma:
#include <amxmodx> #include <fun> new bool:isrestart = false new timer public plugin_init() { register_plugin("Crazy Restart", "4.8", "Salamon") register_event("TextMsg","start","a","2&#Game_C") register_cvar("crazy_restart","1") register_cvar("crazy_restart_time","45") register_cvar("crazy_restart_weapon","weapon_deagle") register_clcmd("retry","block") register_clcmd("cl_setautobuy","block") register_clcmd("cl_autobuy","block") register_clcmd("cl_setrebuy","block") register_clcmd("cl_rebuy","block") register_clcmd("buy","block") register_clcmd("glock","block") register_clcmd("usp","block") register_clcmd("p228","block") register_clcmd("deagle","block") register_clcmd("elites","block") register_clcmd("fn57","block") register_clcmd("m3","block") register_clcmd("autoshotgun","block") register_clcmd("mac10","block") register_clcmd("tmp","block") register_clcmd("mp5","block") register_clcmd("ump45","block") register_clcmd("p90","block") register_clcmd("galil","block") register_clcmd("ak47","block") register_clcmd("scout","block") register_clcmd("sg552","block") register_clcmd("awp","block") register_clcmd("g3sg1","block") register_clcmd("famas","block") register_clcmd("m4a1","block") register_clcmd("bullpup","block") register_clcmd("sg550","block") register_clcmd("m249","block") register_clcmd("shield","block") register_clcmd("primammo","block") register_clcmd("secammo","block") register_clcmd("vest","block") register_clcmd("vesthelm","block") register_clcmd("flash","block") register_clcmd("hegren","block") register_clcmd("sgren","block") register_clcmd("nvgs","block") register_clcmd("reconnect", "block") register_clcmd("weapon_sg550", "block") register_clcmd("weapon_mac10", "block") register_clcmd("weapon_aug", "block") register_clcmd("weapon_xm1014", "block") register_clcmd("weapon_p90", "block") register_clcmd("weapon_c4", "block") register_clcmd("weapon_tmp", "block") register_clcmd("weapon_mp5navy", "block") register_clcmd("weapon_ump45", "block") register_clcmd("weapon_m4a1", "block") register_clcmd("weapon_awp", "block") register_clcmd("weapon_g3sg1", "block") register_clcmd("weapon_sg552", "block") register_clcmd("weapon_scout", "block") register_clcmd("weapon_m3", "block") register_clcmd("weapon_m249", "block") register_clcmd("weapon_ak47", "block") register_clcmd("weapon_fiveseven", "block") register_clcmd("weapon_usp", "block") register_clcmd("weapon_glock18", "block") register_clcmd("weapon_deagle", "block") register_clcmd("weapon_p228", "block") register_clcmd("weapon_elite", "block") register_clcmd("weapon_flashbang", "block") register_clcmd("weapon_hegrenade", "block") register_clcmd("weapon_smokegrenade", "block") register_clcmd("retry", "block") } public start() { timer = get_cvar_num("crazy_restart_time") new Float:res_time = get_cvar_float("crazy_restart_time") if(get_cvar_num("crazy_restart") == 1) { isrestart = true //dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej //a robimy to w nastepujacy sposob //server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx") //server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx") //dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem //wlaczamy nizej set_task(res_time + 1, "end") set_task(1.0, "count_me", 123, _, _, "b") set_task(4.0, "ammo", 123, _, _, "b") } } public ammo() { new weapon[192] get_cvar_string("crazy_restart_weapon", weapon, 191) for(new i = 1; i <= get_playersnum(); i++) { give_item(i, weapon) engclient_cmd(i, weapon) } } public end() { isrestart = false remove_task(123) //tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej //server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx") //server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx") //robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable set_cvar_num("sv_restartround",1) } public count_me() { new red = random_num(5,255) new green = random_num(5,255) new blue = random_num(5,255) set_hudmessage(red, green, blue, -1.0, 0.01, 0, 0.1, 0.92, 0.1, 0.1, -1) show_hudmessage(0,"", timer) if(timer == 3) { client_cmd(0, "spk vox/three.wav") } if(timer == 2) { client_cmd(0, "spk vox/two.wav") } if(timer == 1) { client_cmd(0, "spk vox/one.wav") } timer-- } public block(id) { if(isrestart) return PLUGIN_HANDLED return PLUGIN_CONTINUE }Co z tym zrobić?
#4
Napisano 30.03.2010 17:46
Czy to zle czy dobrze ze zmienia na awp?
#5
Napisano 30.03.2010 17:50
No źle, bo się nie da na kosy walczyć. I jeszcze jedno: w pierwszej rundzie jest wszystko ok, ale w drugiej rundzie gracze dostają glocki/awp, z których da się strzelać. W prawdzie po kilku sekundach zmienia się na AWP, ale czy nie dałoby się tak zrobić, żeby je wywalało?
#6
Napisano 30.03.2010 21:16
Na ile sekund można używać inne bronie jak na 1-2s to po co poprawiać... Ustawić freeztime i nie będą strzelać, a glocki w tym czasie się zablokują...
#7
Napisano 31.03.2010 05:26
No właśnie o to chodzi, że się nie blokują. 2-3 sekundy podczas całej rundy, nie tylko na początku. Np.: w połowie rundy zmieniam na usp, ono pojawia się na 2-3 sekundy i wraca z powrotem do AWP
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 nowy plugin |
|
|||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 nowy plugin |
|
||||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 nowy plugin |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych