Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytan


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scocbio

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Piastów
Offline

Napisano 29.03.2010 18:18

Chcialbym pewne klasy oslabic, gdyz maja za duzo hp. Gdzie znajde ten plik?
2. Chcialbym aby max zredukowane obrazenia wynosily 40% nie 70. Gdzie ten plik i co mam w nim zmienic
3. Chcialbym aby gdy zostanie naswietlony ninja pokazywal sie taki znaczek jak przy fireshieldzie, tylko np czerwony
4. Gdzie zwiekszyc ilosc expa za zala. W ktorym pliku
Ostatnie. Gdzie znajde plik z itemami?

Za kazda odpowiedz +

Użytkownik Scocbio edytował ten post 29.03.2010 18:18

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 29.03.2010 18:20

Wszystko w pliku .sma moda :F
  • +
  • -
  • 0

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.03.2010 12:30

A gdy już znajdziesz ten mistyczny plik sma edytujesz w nim:
1)
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }

Tu zmieniasz startowe hp

4)
		case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED

Sklep z runami. Tu edytujesz to "/20" na mniejsze lub (3,10) na większe
Uwaga "random_num" czyli losowanie. A więc pozostaw różnice np 5,15 tak aby cały czas zal nie dawał jednej ilości exp

Punkty 2 (dość łatwe) jak znajdę czas to opiszę
oraz 4 zajmują chwile więcej czasu więc to następnym razem :rolleyes:
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 Scocbio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Piastów
Offline

Napisano 30.03.2010 13:48

Czekam na dalsze :)

Jeszcze jedno
mozna aby osoba ktora wchodzi na server miala tak jakby od nowa do wyboru punkty? chodzi mi o komende /reset wszystkim osobom
  • +
  • -
  • 0

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 30.03.2010 15:24

a czy to nie będzie trochę denerwujące że przykładowo za każdą mapą masz mieć 100pkt do rozdania (zależnie od expa) ?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 Scocbio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Piastów
Offline

Napisano 03.04.2010 11:06

chodzilo mi tylko o jednorazowe. ale juz nie trzeba

Czekam na reszte odpowiedzi :)

03 kwiecień 2010 - 11:06:
co zrobic aby lowca z 100 int nie puszczal kusza strzalami co pol sekundy?
  • +
  • -
  • 0

#7 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.04.2010 13:33

znajdź
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

zmien na
if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 1

#8 Scocbio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Piastów
Offline

Napisano 03.04.2010 20:08

jeszcze jedno
jak zrobic aby mag ze 100 int nie mial co 0.01 sekundy fireballa?
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 20:12

Fixy do diablo! Zanim napiszesz zajrzysz czy nie ma rozwiązania. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#10 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.04.2010 20:31

Znajdź:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)


zamień na
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/50.0)


Znajdź:
 
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))


zamień na

time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/100.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X.0))


Wszystko masz Tutaj

Użytkownik Morthi edytował ten post 03.04.2010 20:32

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych