A gdy już znajdziesz ten mistyczny plik sma edytujesz w nim:
1)
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter }
new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" }
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }
Tu zmieniasz startowe hp
4)
case 5:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
Sklep z runami. Tu edytujesz to "/20" na mniejsze lub (3,10) na większe
Uwaga "random_num" czyli losowanie. A więc pozostaw różnice np 5,15 tak aby cały czas zal nie dawał jednej ilości exp
Punkty 2 (dość łatwe) jak znajdę czas to opiszę
oraz 4 zajmują chwile więcej czasu więc to następnym razem