Jeżeli Diablo 5.9l to:
1.
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
Usuwasz np.
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
I ninji na nożu już nic się nie ładuje