Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowa moc bez ladowania.
Temat rozp. Krejzol, 25.03.2010 18:02
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.03.2010 18:02
Mógłby mi ktoś napisać jak zrobić żeby dana klasa miała daną moc bez ładowania nożem? Np. mam postać Cziter i chce żeby miał zmniejszoną widoczność do 160 i wieksze skoki bez ladowania.
#2
Napisano 25.03.2010 18:16
Możesz dać .sma ?
#3
Napisano 25.03.2010 18:22
Nie, nie mogę bo jest to na maxa zeedytowany diablo przezemnie.
#4
Napisano 25.03.2010 18:23
Nie, nie mogę bo jest to na maxa zeedytowany diablo przezemnie.
To może pokaż Nam swoje wyniki co do tej niewidzialności, a by poprawimy. ;x
#5
Napisano 25.03.2010 18:25
case Cziter:
{
player_b_inv[id] = 1
client_print(id, print_center, "Jestes calkowicie niewidzialny", player_b_inv[id]);
}
I działa to dopiero po naladowaniu się nożem. A chce żeby miał na starcie niewidzialność ustawioną.
#6
Napisano 25.03.2010 18:37
To pobierz niewidzialność z funkcji Ninji...
#7
Napisano 25.03.2010 18:51
Ok o ile ma być zredukowany skok ?
Mogę ci to dać tylko że jak będziesz miał to w danej klasie która nie będzie miała itemu to i tak jak wpisze /item wyskoczy coś typu 'skok zredukowany o X' i 'masz zmniejszoną widoczność do x'
Mogę ci to dać tylko że jak będziesz miał to w danej klasie która nie będzie miała itemu to i tak jak wpisze /item wyskoczy coś typu 'skok zredukowany o X' i 'masz zmniejszoną widoczność do x'
#8
Napisano 26.03.2010 11:29
Nie, nie mogę bo jest to na maxa zeedytowany diablo przezemnie.
bez obrazy ale jest tak super edytowany to powinieneś wiedzieć jak zrobić nie widzialność
26 marzec 2010 - 11:29:
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 15
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=8
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
To jest kod o ninjy. Poniżej dodajesz swoją postać:
else if (player_class[id] == Twoja Klasa)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 15
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=8
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
#9
Napisano 26.03.2010 14:54
Korny ale po co tak "wydziwiać" :F?można prościej
#10
Napisano 26.03.2010 16:39
kario bo chodzi o to zeby to dzialalo dobrze a nie prowizorycznie
rozumiesz ?? :F
rozumiesz ?? :F
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 26.03.2010 19:13
yyyyy innym sposobem też działa "płynnie"
GOQ co ty tak z tym :F
GOQ co ty tak z tym :F
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych