24 marzec 2010 - 21:44:
Zrobiłem coś takiego:
public master_zoomer(id) { if (get_user_button(id) & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_b_zoomer[id] > 0)){ button[id] = 1; cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 ) } }
Ale dalej nie daje to zamierzonego efektu.
Na górze daje:
new player_b_zoomer[33] = 1
25 marzec 2010 - 18:25:
A więc? Pomoże ktoś.
Oraz jak zrobić, aby w itemie był autoBH? Do prethinku cośtakiego dodałem:
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
if (player_bh[id] > 0) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (player_bh[id] > 0) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE }
Ale nie działa, co jest źle?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.03.2010 20:27