Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe obrażenia z AWP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rebe

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 20.03.2010 19:18

Witam. Potrzebuję pluginu na dodatkowe obrażenia jak się strzeli z AWP. Mianowicie +20 damage gdy się trafi w kogoś z AWP.
Dam karmę jak ktoś da link.
Jak takiego pluginu nie ma to jak da rade to niech ktoś mi go napiszę.
Za pomoc mogę się odwdzięczyć grafiką.

Pozdrawiam, Treez-Design.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.03.2010 19:26

może tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(cs_get_weapon_id ( idattacker )&CSW_AWP){
SetHamParamFloat(4, damage+20.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 0

#3 rebe

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 23.03.2010 07:17

Nie działa :(
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.03.2010 08:38

Spróbuj tak
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
        if(cs_get_weapon_id ( idattacker )==CSW_AWP){
                SetHamParamFloat(4, damage+20.0);
                return HAM_OVERRIDE;
        }
        return HAM_IGNORED;
        
}

  • +
  • -
  • 0

#5 rebe

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 24.03.2010 08:47

Też nie działa. Wale w nogi po 85. Powinno walić po 105.
Może to wina Bullet Damage?
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 24.03.2010 10:42

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(is_user_alive(idattacker))
if(get_user_weapon ( idattacker )==CSW_AWP){
SetHamParamFloat(4, damage+20.0);
return HAM_OVERRIDE;
}
return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#7 rebe

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 25.03.2010 07:40

Dziękuję R3X. Działa ładnie bez problemu. + reputacja

Jeżeli chcesz grafikę w zamian to napisz mi na email: [email protected]
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 25.03.2010 14:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Działa

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych