Witam. Potrzebuję pluginu na dodatkowe obrażenia jak się strzeli z AWP. Mianowicie +20 damage gdy się trafi w kogoś z AWP.
Dam karmę jak ktoś da link.
Jak takiego pluginu nie ma to jak da rade to niech ktoś mi go napiszę.
Za pomoc mogę się odwdzięczyć grafiką.
Pozdrawiam, Treez-Design.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodatkowe obrażenia z AWP
Temat rozp.
rebe
, 20.03.2010 19:18
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.03.2010 19:18
#2
Napisano 20.03.2010 19:26
może tak
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(cs_get_weapon_id ( idattacker )&CSW_AWP){
SetHamParamFloat(4, damage+20.0);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_HANDLED;
}
#3
Napisano 23.03.2010 07:17
Nie działa
#4
Napisano 23.03.2010 08:38
Spróbuj tak
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(cs_get_weapon_id ( idattacker )==CSW_AWP){ SetHamParamFloat(4, damage+20.0); return HAM_OVERRIDE; } return HAM_IGNORED; }
#5
Napisano 24.03.2010 08:47
Też nie działa. Wale w nogi po 85. Powinno walić po 105.
Może to wina Bullet Damage?
Może to wina Bullet Damage?
#6
Napisano 24.03.2010 10:42
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(is_user_alive(idattacker))
if(get_user_weapon ( idattacker )==CSW_AWP){
SetHamParamFloat(4, damage+20.0);
return HAM_OVERRIDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
#7
Napisano 25.03.2010 07:40
Dziękuję R3X. Działa ładnie bez problemu. + reputacja
Jeżeli chcesz grafikę w zamian to napisz mi na email: [email protected]
Jeżeli chcesz grafikę w zamian to napisz mi na email: [email protected]
#8
Napisano 25.03.2010 14:23
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Działa
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Działa
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych