Szukam pluginu Wynia.amxx który nie będzie logował error logów i nie będzie wymagał debugowania.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wynik.amxx
Temat rozp. stachu12347, 20.03.2010 16:08
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.03.2010 16:08
#2
Napisano 20.03.2010 16:21
daj sma i daj logi
#3
Napisano 20.03.2010 22:37
Nie mam sma działa dobrze po debugu
masz wersje ktora nie potrzebuje tego ?
masz wersje ktora nie potrzebuje tego ?
#4
Napisano 20.03.2010 22:44
debug nie naprawia pluginu, tylko wywala wiecej informacji w logach...
#5
Napisano 20.03.2010 23:32
Po debugu nic nie mam poczekam jeszcze i zobacze czy sie cos wyswietli
#6
Napisano 22.03.2010 00:05
/* Wynik by MaKeL v 1.1 */ #include <amxmodx> #define PLUGIN "Wynik" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "MaKeL" #define MAXSLOTS 32 enum Color { YELLOW = 1, // Żółty GREEN, // Zielony TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu GREY, // Szary RED, // Czerwony BLUE, // Niebieski } new TeamInfo; new SayText; new MaxSlots; new TeamName[][] = { "", "TERRORIST", "CT", "SPECTATOR" } new CT = 0 new TT = 0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("TeamScore","end_round","a"); register_event( "TextMsg", "Restore", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); register_event("TextMsg", "Restore", "a", "2&#Game_C") register_event( "HLTV","Nowa_Runda","a","1=0","2=0"); TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo"); SayText = get_user_msgid("SayText"); MaxSlots = get_maxplayers(); } public Restore() { CT=0; TT=0; } public Nowa_Runda() { if(CT == TT) { ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT); } if(CT > TT) { ColorChat(0, BLUE, "CT ^x04prowadzi ^x01%d : ^x01%d",CT,TT); } if(CT <TT) { ColorChat(0, RED, "TT ^x04prowadzi ^x01%d : ^x01%d",TT,CT); } } public end_round() { new teamname[3],score; read_data(1,teamname,2); score=read_data(2); if(equal(teamname,"CT")) CT=score; else TT=score; } public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...) { static message[256]; switch(type) { case YELLOW: // Yellow { message[0] = 0x01; } case GREEN: // Green { message[0] = 0x04; } default: // White, Red, Blue { message[0] = 0x03; } } vformat(message[1], 251, msg, 4); // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server. message[192] = '^0'; new team, ColorChange, index, MSG_Type; if(!id) { index = FindPlayer(); MSG_Type = MSG_ALL; } else { MSG_Type = MSG_ONE; index = id; } team = get_user_team(index); if(team==-1) team=3; ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type); ShowColorMessage(index, MSG_Type, message); if(ColorChange) { Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]); } } ShowColorMessage(id, type, message[]) { message_begin(type, SayText, _, id); write_byte(id) write_string(message); message_end(); } Team_Info(id, type, team[]) { message_begin(type, TeamInfo, _, id); write_byte(id); write_string(team); message_end(); return 1; } ColorSelection(index, type, Color:Type) { switch(Type) { case RED: { return Team_Info(index, type, TeamName[1]); } case BLUE: { return Team_Info(index, type, TeamName[2]); } case GREY: { return Team_Info(index, type, TeamName[0]); } } return 0; } FindPlayer() { new i = 0; while(i < MaxSlots) { if(is_user_connected(i++)) return i; } return 0; }
#7
Napisano 22.03.2010 10:22
/* Wynik by BenQ77 & Mochi 3.1 / Edit: DaddyKuba*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "BenQ77 & Mochi Edit: DaddyKuba"
#define MAXSLOTS 32
enum Color
{
YELLOW = 1, // Żółty
GREEN, // Zielony
TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
GREY, // Szary
RED, // Czerwony
BLUE, // Niebieski
}
new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;
new TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
}
new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1];
new CT = 0
new TT = 0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
register_event("TextMsg", "fwRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in")
TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
SayText = get_user_msgid("SayText");
MaxSlots = get_maxplayers();
}
public fwRestart(){
TT = 0;
CT = 0;
}
public Nowa_Runda()
{
if(CT == TT)
{
ColorChat(0,GREEN,"*^x01 Remis^x04 %d ^x01:::^x03 %d",TT,CT);
}
if(CT > TT)
{
ColorChat(0,GREEN,"*^x03 CT Prowadzi wynikiem^x04 %d ^x01 :::^x03 %d",CT,TT);
}
if(CT <TT)
{
ColorChat(0,GREEN,"*^x03 TT Prowadzi wynikiem^x04 %d ^x01 :::^x03 %d",TT,CT);
}
}
public ct_win()
{
CT++
ColorChat(0,GREEN,"*^x03 Runde wygrala druzyna^x04 CT!");
}
public t_win()
{
TT++
ColorChat(0,GREEN,"*^x03 Runde wygrala druzyna^x04 TT!");
}
public client_putinserver(player)
{
IsConnected[player] = true;
}
public client_disconnect(player)
{
IsConnected[player] = false;
}
public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
static message[256];
switch(type)
{
case YELLOW: // Yellow
{
message[0] = 0x01;
}
case GREEN: // Green
{
message[0] = 0x04;
}
default: // White, Red, Blue
{
message[0] = 0x03;
}
}
vformat(message[1], 251, msg, 4);
// Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
message[192] = '^0';
new team, ColorChange, index, MSG_Type;
if(!id)
{
index = FindPlayer();
MSG_Type = MSG_ALL;
} else {
MSG_Type = MSG_ONE;
index = id;
}
team = get_user_team(index);
ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
if(ColorChange)
{
Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
}
}
ShowColorMessage(id, type, message[])
{
message_begin(type, SayText, _, id);
write_byte(id)
write_string(message);
message_end();
}
Team_Info(id, type, team[])
{
message_begin(type, TeamInfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(team);
message_end();
return 1;
}
ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
switch(Type)
{
case RED:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
}
case BLUE:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
}
case GREY:
{
return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
}
}
return 0;
}
FindPlayer()
{
new i = -1;
while(i <= MaxSlots)
{
if(IsConnected[++i])
{
return i;
}
}
return -1;
}
Użytkownik DaddyKuba edytował ten post 22.03.2010 10:22
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych