Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

'Złączenie' 2 pluginów

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ProJumper

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:mnie znacie?
Offline

Napisano 20.03.2010 08:51

rzułf
Mam prośbę.
Mógłby ktoś do tego pluginu
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
#define TASK_SHOWMENU 12000


new gMyMenu

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	gMyMenu=menu_create("Jakie wybierasz BunnyHop?","cbMyMenu");
	menu_additem(gMyMenu,"Auto BH");//item=0
	menu_additem(gMyMenu,"Zwykle BH");//item=1

}
public client_putinserver(id){
	set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);

}
public mymenu(id){
	menu_display(id, gMyMenu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;

}
public show_menu_(tid){
	new id=tid-TASK_SHOWMENU;
	new iTeam=get_user_team(id);

	new menu_id, keys;
	new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );

	if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )

		mymenu(id);
	else
		set_task(1.0, "show_menu_", tid);
}

public cbMyMenu(id, menu, item){
	switch(item){
		case 0:{
			client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");
			
		}
		case 1:{
			client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");
		}
	}
	plugin_end
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Dodać ten:

/*
 *
 *	Author:		Cheesy Peteza
 *	Date:		22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
 *
 *
 *	Description:	Enable bunny hopping in Counter-Strike.
 *
 *	Cvars:
 *			bh_enabled		1 to enable this plugin, 0 to disable.
 *			bh_autojump		If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
 *			bh_showusage		If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
 *						and how to use it if bh_autojump enabled.
 *
 *	Requirements:	AMXModX 0.16 or greater
 *
 *
 */

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water
#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground

public plugin_init() {
	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)

	register_cvar("bh_enabled", "1")
	register_cvar("bh_autojump", "1")
	register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public client_PreThink(id) {
	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
		return PLUGIN_CONTINUE

	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping

	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
		return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically
	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
			return PLUGIN_CONTINUE
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return PLUGIN_CONTINUE

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
		velocity[2] += 250.0
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_authorized(id)
	set_task(30.0, "showUsage", id)

public showUsage(id) {
	if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
		return PLUGIN_HANDLED

	if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.")
	} else {
		client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.")
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Tak, aby po wejściu na serwer i po wciśnięciu 1 w menu ustawiało się auto BH dla gracza (nie wszystkich tylko jednego).


:)
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 09:11

Kopiujesz pierwszy na koniec drugiego bez define i include
i w switchu zmieniasz wartość zmiennej najlepiej bool'owej tylko a potem w prethinku dajesz if(!autobh[id]) return PLUGIN_CONTINUE
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 ProJumper

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:mnie znacie?
Offline

Napisano 20.03.2010 10:46

Zmienna

if(!autobh[id])

ma tylko tak wyglądać?

Tą w switchu mógłbyś podać, bo nie bardzo ogarniam te zmienne.
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 12:50

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



#define	FL_WATERJUMP	(1<<11)	// player jumping out of water

#define	FL_ONGROUND	(1<<9)	// At rest / on the ground





new chce_auto[33]

public plugin_init() {

	register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")

	register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)



	register_cvar("bh_enabled", "1")

	register_cvar("bh_autojump", "1")

	register_cvar("bh_showusage", "1")

}



public client_putinserver(id){

	chce_auto[id]=0

	set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);

	

}

public mymenu(id){

	menu_display(id, gMyMenu,0);

	return PLUGIN_HANDLED;



}

public show_menu_(tid){

	new id=tid-TASK_SHOWMENU;

	new iTeam=get_user_team(id);



	new menu_id, keys;

	new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );



	if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )



		mymenu(id);

	else

		set_task(1.0, "show_menu_", tid);

}



public cbMyMenu(id, menu, item){

	switch(item){

		case 0:{

			client_cmd(id, "say Wybrales auto BH");

			chce_auto[id]=1

			

		}

		case 1:{

			client_cmd(id, "say Wybrales normalne BH");

			chce_auto[id]=0

		}

	}

	plugin_end

	return PLUGIN_HANDLED;

}

public client_PreThink(id) {

	if (!get_cvar_num("bh_enabled"))

		return PLUGIN_CONTINUE



	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)		// Disable slow down after jumping



	if (!get_cvar_num("bh_autojump"))

		return PLUGIN_CONTINUE

	if (!chce_auto[id]) 

		return PLUGIN_CONTINUE 

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp)		Make a player jump automatically

	

	if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {	// If holding jump

		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)



		if (flags & FL_WATERJUMP)

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )

			return PLUGIN_CONTINUE

		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )

			return PLUGIN_CONTINUE



		new Float:velocity[3]

		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		velocity[2] += 250.0

		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)



		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)	// Play the Jump Animation

	}

	return PLUGIN_CONTINUE

}


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 ProJumper

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:mnie znacie?
Offline

Napisano 20.03.2010 13:08

set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
Przez tą linijkę nie chce się skompilować.

Taki błąd wyskakuje:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "TASK_SHOWMENU" on line 21
Error: Undefined symbol "gMyMenu" on line 25
Warning: Expression has no effect on line 25
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 25
Error: Invalid expression, assumed zero on line 25
Error: Too many error messages on one line on line 25

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file E:\skompilowane\menu_bh.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 13:12

dodaj pod ostatnim #define
#define TASK_SHOWMENU 12000


new gMyMenu

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 ProJumper

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:mnie znacie?
Offline

Napisano 20.03.2010 14:43

Nie działa.
Ani nie ma menu, ani autoBH.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych