Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Brak diablo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 08:10

Witam. Po ostatniej aktualizacji jaką wgrałem na serwer, w ogóle nie działa diablo. Tzn menu z klasami się pojawia wszystko ok ale nie ma tego paska nad hp Klasa: None Item: itp. To pisze w konsoli

L 03/20/2010 - 08:04:55: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 08:04:55: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") (native "message_begin") - debug not enabled!
L 03/20/2010 - 08:04:55: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/20/2010 - 08:04:56: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 08:04:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") (native "message_begin") - debug not enabled!
L 03/20/2010 - 08:04:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/20/2010 - 08:04:56: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 08:04:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "dbmod_5.9l.amxx") (native "message_begin") - debug not enabled!
L 03/20/2010 - 08:04:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Ostatnio co robiłem to dodałem 3 nowe itemy oraz zmodyfikowałem lekko /rune
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.03.2010 09:34

dodaj debug za nazwa pluginu w plugins.ini
jaktammasznazwanediablo.amxx debug

  • +
  • -
  • 1

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 10:01

Niestety dalej nie pomogło. Normalnie menu klas się pojawia ale ten napis typu "Klasa: none Przedmiot: BraK" nie. Ostatnie to co edytowałem to to;
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$3000^n\w2. Kup przedmiot! [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Mini exp! [Kupujesz malo expa] \r$2000^n\w4. Little exp! [Kupujesz srednio expa] \r$6000^n\w5. High exp! [Kupujesz duzo expa] \r$13000^n\w6. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/3
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,6000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/8
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,13000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/17
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}


}

return PLUGIN_HANDLED
}

Oraz przedtem usunołem niechący

public upgrade_item(id)

oraz całą wartość tej funkcji. Dodałem jeszcze kilka itemów i nic więcej. Nie mam pojęcia dlaczego to nei działa;/
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.03.2010 10:04

logi pokaż które powstały po dopisaniu debug
  • +
  • -
  • 1

#5 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 10:09

Nic się nie pojawiło w logach :X
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 13:09

nie masz gdziesz message end'a
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 18:38

A jak moge sprawdzić gdzie go może brakować? plik SMA moge dać jedynie na pw.

A własnie przypomniało mi się równiez że ostatnio edytowałem Tekst "Diablo Mod PL edited by miczu & gutek" tzn dodałem & kr3jz0l ale potem to usunołem i dalej nie dziala ;s

20 marzec 2010 - 18:38:
Po dodaniu debug do dbmod_5.9l.amxx debug takie coś w konsoli jest
[quote]L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:27: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:27: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
Runda: 1
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)
L 03/20/2010 - 18:34:28: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dbmod_5.9l.amxx")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [0] phpM8mcCp.sma::write_hud (line 2092)
L 03/20/2010 - 18:34:28: [AMXX] [1] phpM8mcCp.sma::CurWeapon (line 1316)/quote]
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 18:49

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
write_byte(0) 
write_string(tpstring) 
message_end()


masz takie cos w diablo ??
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 18:51

Tak mam
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 19:11

no to policz sobie wszystkie
message_begin(*)

i
message_end()

i powiedz ile ci wyszlo tego i tego :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 19:22

message_begin(*)

= 0

message_end()

= 20
  • +
  • -
  • 0

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 19:46

* zastepuje dowolny ciag znakow :mellow: ;>
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 20:38

Nie rozumiem twojej wypowiedzi. Mógłbyś jaśniej?;x
  • +
  • -
  • 0

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.03.2010 20:43

goq sie tłumaczy, czemu zły wynik wyszedł z jego winny, bo kazał ci szukać "message_begin(*)", zamiast "message_begin(" co zalatwia wszystkie problemy xD
  • +
  • -
  • 0

#15 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 20:45

A, rozumiem.

message_begin

jest ponad 40.

Użytkownik Krejzol edytował ten post 20.03.2010 20:46

  • +
  • -
  • 0

#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 20:50

miczu dobrze wiez jakie jest znaczenie * :D nie wiem cos ty sie tak na mnie uwzial no ale trudno

krejzol no to masz odpowiedz ok 20 nie zamknietych wiadomosci ze tez ci to dziala :D :F(nie wiem co inni w tym znaku widza :ç
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.03.2010 20:51

Jak licze w normalnym diablo to liczba message_begin( równa sie message_end(

Bo jakby brakowało czegoś, to by mogł wystąpić problem typu... hmm...

powiedz czy zmienna "gmsgStatusText" pojawia sie w funkcji plugin_init()

20 marzec 2010 - 20:51:
Eee 42 znak w kodzie ascii?? Zgadłem, zgadłem? :D
  • +
  • -
  • 0

#18 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 20.03.2010 20:53

G[o}q, teraz spadam ale rano spróboje się pobawić i dam znać czy mi się udało.
  • +
  • -
  • 0

#19 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.03.2010 21:49

tak miczu zgadles :/ albo raczej przeczytales w gugyl

krejzol najlepiej zacznij od czystego diablo jeszcze raz albo rzuc to wszystko w cholere :D


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#20 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 21.03.2010 08:16

Przeleciałem cały kod i odziwo nigdzie nie brakuje message_endów :o
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych