Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

move/delete func_wall


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 se7en

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.03.2010 18:21

Witam

proszę o napisanie pluginu...

Po 2 minutach od rozpoczecia kazdej rundy jest USUWANE entity tak by mozna bylo przejsc

(chodzi mi mianowicie o func_wall o nazwie "barrier")

W czasie tych 2 minut jest odliczanie (najpierw co pol minuty, jak zsotanie 30 sekund to co 10 sekund, pozniej 5,4,3,2,1)

+3 repki jak ktos ladnie to zrobi :D

//Vert: Wisze ci repka!


//


Drugi potrzebny plugin:

cos jak 'Grab Entity' lub 'Jedi Grab' jednak tylko do przesuwania entity func_wall (bez "barrier")

W trakcie przenoszenia wymagane zmienienie koloru func_wall na czerwony (pokrycie jednolita tekstura) polprzezroczysty, po 'upuszczeniu', wyglad wraca do normy.

+3 rowniez :D

Użytkownik se7en edytował ten post 18.03.2010 22:40

  • +
  • -
  • 0

#2 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 19.03.2010 16:23

Ta usunąć nie można, bo później tworzenie to tragedia - najwyżej invisible + solid_not dac.

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.03.2010 22:24

Można też spróbować "zabić" obiekt i liczyć ze się sam odrodzi na nową rundę, przynajmniej część obiektów to orbi, ale nie obiecuje że wall to robi :F
  • +
  • -
  • 0

#4 se7en

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.03.2010 19:20

a jak to mozna zrobic ? :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych