Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wlasny napis przy bombie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scocbio

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Piastów
Offline

Napisano 16.03.2010 07:59

Witam
Jak zrobic aby byl swoj wlasny napis , gdy ktos podsadzi bombe?
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.03.2010 11:58

#include <amxmodx>

#define AMOUNT 128    

new text[50] ="#C4_Plant_At_Bomb_Spot"
new translated[50] = "TWOJ TEXT"

public plugin_init()
{
   register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message")
}
public message()
{
    if(get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
    {
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

    new arg2[32]
    get_msg_arg_string(2, arg2, 31)
       
    if(get_msg_args() == 4 )
    {
        new arg3[16],arg4[16]
        get_msg_arg_string(3, arg3, 15)
        get_msg_arg_string(4, arg4, 15)
       
        for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
        {
            if(equal(arg2, text))
            {
                new text2[96]
                format( text2, 95, translated,arg3,arg4)
                set_msg_arg_string(2, text2)
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
        }
    }
    else if(get_msg_args() == 3 )
    {
        new arg3[16]
        get_msg_arg_string(3, arg3, 15)
   
        for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
        {
            if(equal(arg2, text))
            {
                new text2[96]
                format( text2, 95, translated,arg3)
                set_msg_arg_string(2, text2)
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
        }
    }
    else
    {
        for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
        {
            if(equal(arg2, text))
            {
                set_msg_arg_string(2, translated)
                return PLUGIN_CONTINUE
            }
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}


sprobuj tak ale nie jestem pewien czy zadziala :/

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 16.03.2010 11:59

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Scocbio

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Piastów
Offline

Napisano 20.03.2010 15:17

zeby nie spamowac nowymi tematami

Jak zrobic aby piosenki na koniec mapy nie wlaczaly sie w kazdej rundzie tylko co 2 albo 3?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych