//#define USE_AMX #if defined USE_AMX #include <amxmod> #include <VexdUM> #else #include <amxmodx> #include <engine> #endif new gMsgScreenShake , gMsgScreenFade; #define CVAR_STATUS "he_damage_effect" public plugin_init() { register_plugin("HE damage effect" , "0.2" , "v3x"); register_event("Damage" , "event_Damage" , "b" , "2>0"); register_cvar(CVAR_STATUS , "1"); gMsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake"); gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); } #if defined USE_AMX #define DEFAULT_VOLUME 0.8 #endif #define PA_LOW 25.0 #define PA_HIGH 50.0 #if !defined USE_AMX new Float:gVolume[33]; public client_connect(id) { if(!is_user_bot(id)) { query_client_cvar(id , "volume" , "cvar_result"); } } public cvar_result(id, const cvar[] , const value[]) { gVolume[id] = str_to_float(value); } #endif public event_Damage(id) { if(get_cvar_num(CVAR_STATUS) <= 0 || !is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)) return; new iWeapID, attacker = get_user_attacker(id , iWeapID); if(!is_user_connected(attacker)) return; if(iWeapID == 4) { new Float:fVec[3]; fVec[0] = random_float(PA_LOW , PA_HIGH); fVec[1] = random_float(PA_LOW , PA_HIGH); fVec[2] = random_float(PA_LOW , PA_HIGH); entity_set_vector(id , EV_VEC_punchangle , fVec); message_begin(MSG_ONE , gMsgScreenShake , {0,0,0} ,id) write_short( 1<<14 ); write_short( 1<<14 ); write_short( 1<<14 ); message_end(); message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , gMsgScreenFade , {0,0,0} , id); write_short( 1<<10 ); write_short( 1<<10 ); write_short( 1<<12 ); write_byte( 225 ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 125 ); message_end(); } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
He_granade_effect
Temat rozp. Woq, 15.03.2010 20:04
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 15.03.2010 20:04
Witam, czy byłby ktoś w stanie pomóc mi z tym pluginem tak aby odrzut był o jakąś połowę mniejszy no i aby nie blokował graczy NonSteam? dzięki i Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych