http://www.speedysha.../dbmod_5.9l.sma
Użytkownik heya edytował ten post 15.03.2010 19:19
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.03.2010 19:18
Użytkownik heya edytował ten post 15.03.2010 19:19
Napisano 16.03.2010 13:26
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) < Nie jestem pewien ale tu chyba też na 50
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) <zmień na 50
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) <zmień na 50
}
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) <zmień na 50
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
Użytkownik KoRnY edytował ten post 16.03.2010 13:28
Napisano 16.03.2010 16:53
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych