Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nagle zaczoł spadać LvL
#1
Napisano 15.03.2010 15:14
Proszę o pomoc.
#2
Napisano 15.03.2010 15:34
W kodzie zamień ( znajduję się w public award_kill(killer_id,victim_id) ):
w przypadku 401 na 201
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/201.0)/3.0)))
w przypadku 201 na 101
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))
I już nic nie będzie spadać.
Poprawcie jeśli się mylę
#3
Napisano 15.03.2010 15:45
~~Edit~~
Niestety ale dalej jak ktoś nabije lvl to spada:/ (kompilowałem)
A i jeszcze moje klasy jakoś tak beznadziejnie wygladają i wg też jak sie dodaje staty czy kupuje rune (chodzi mi o te literki "w","y" bo przedtem to kolorowe było a teraz sie popsuło:
Daje mój sma w załączniku:/ pls help.
Załączone pliki
Użytkownik Adamiss edytował ten post 15.03.2010 17:11
#5
Napisano 16.03.2010 14:24
#6
Napisano 16.03.2010 15:36
#7
Napisano 16.03.2010 15:43
#8
Napisano 17.03.2010 16:16
tu masz link:
Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#9
Napisano 18.03.2010 14:50
Daje za każdego posta + za to, że ktoś się interesuje tematem i próbuje pomóc.
#11
Napisano 18.03.2010 19:34
A i powiesz jeszcze co poprawiłeś? tak na przyszłośc, żebym wiedział
I mam jeszcze jedna prośbe, żebyś z tego .sma zrobił to samo, żeby nie mozna było spamowac skilami lowcy i maga:) i te obrazki jak umiesz ++ dla ciebie jesteś PrO;)
Załączone pliki
Użytkownik Adamiss edytował ten post 18.03.2010 20:22
#12
Napisano 19.03.2010 07:53
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/70.0)
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/70.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/70.0))
}
else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
cast_end[id]=halflife_time()+time_delay
new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)
casting[id]=1
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}
if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id)
else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 3.25 - float(player_intelligence[id]/70))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
W miejscach gdzie jest 70 było 25. Poprawione amxx w załączniku i sma oczywiście ;]
I jakiś błąd był w funkcji od dawania exp o0 , ale wgrałem oryginalne
Załączone pliki
#13
Napisano 19.03.2010 11:14
Ale magiem chyba juz smapowac nie mozna
~~3Dit
Juz sobie poradzilem ale i tak dzięki za pomoc
Mozna zamknac
Użytkownik Adamiss edytował ten post 23.03.2010 15:48
#14
Napisano 29.03.2010 15:27
if(more_lvl>0) xp_award += floatround((get_cvar_num("diablo_xpbonus")/7)*(more_lvl*((2.0-more_lvl/101.0)/3.0)))Ten kod mam dodać do award_kill(killer_id,victim_id czy jakiś kod który już tam jest mam zmienić na ten?
29 marzec 2010 - 15:27:
dobra, już znalazłem.
#15
Napisano 29.03.2010 15:42
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych