Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Zrobienie pluginu cos jak spawnproteciton

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 14.03.2010 23:42

Witam
Czy ktos może podołać się zrobieniu takiego plugina, że przez piersze 3-5sek(ustawia sie cvarem) nie można będzie oddać strzału, ale tylko przez pierwsze 3 sekundy rundy, a nie 3 sekundy grania gracza, poniewaz jak ludzie wbijaj w czasie gry to jak jest spawn protection to nie mozna ich trafic a oni nas moga bic. A druga sprawa, że ten plugin crashuje.

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.03.2010 08:34

//----------------------------------------------------------//
/* CREDITS :
Thanks to Xeroblood, JJkiller, KingPin for helping me make
this plugin and Firestorm for helping adding a lot of things

INSTALLING :
Download .SMA to Scripting folder, run compiler, copy the
file from Compiled folder and paste in Plugins folder, add the plugin name
in the Amxx plugins.ini ie : spawnprotection.amxx

DESCRIPTION :
Protects players when the spawn from being killed

CHANGELOG :
Version 1.0 - First Release
Version 2.0 - Fixed godmode cvar problems
Version 3.0 - Added message time control cvar
Version 4.0 - Fixed errors
Version 5.0 - Added message control cvar
Version 6.0 - Fixed errors - THANKS VEN!
Version 7.0 - Cleaned up plugin and fixed errors - THANKS
AVALANCHE, VEN and SubStream!
*/
//----------------------------------------------------------//
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
//----------------------------------------------------------//
public plugin_init()
{
register_plugin("Spawn Protection", "7.0", "Peli") // Plugin Information
register_concmd("amx_sptime", "cmd_sptime", ADMIN_CVAR, "1 through 10 to set Spawn Protection time") // Concmd (Console Command) for the CVAR time
register_concmd("amx_spmessage", "cmd_spmessage", ADMIN_CVAR, "1 = Turn Spawn Protection Message on , 0 = Turn Spawn Protection message off") // Concmd for the CVAR message
register_concmd("amx_spshellthickness", "cmd_spshellthickness", ADMIN_CVAR, "1 through 100 to set Glow Shellthickness") // Concmd for the shellthickness
register_cvar("sv_sp", "1") // Cvar (Command Variable) for the plugin on/off
register_cvar("sv_sptime", "5") // Cvar for controlling the message time (1-10 seconds)
register_cvar("sv_spmessage", "1") // Cvar for controlling the message on/off
register_cvar("sv_spshellthick", "25") // Cvar for controlling the glow shell thickness
// register_event("ResetHUD", "sp_on", "be")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_clcmd("fullupdate", "clcmd_fullupdate")
}
//----------------------------------------------------------//
public client_disconnect(id)
{
remove_task(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_sptime(id, level, cid) // This is the function for the cvar time control
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg_str[3]
read_argv(1, arg_str, 3)
new arg = str_to_num(arg_str)

if(arg > 10 || arg < 1)
{
client_print(id, print_chat, "You have to set the Spawn Protection time between 1 and 10 seconds")
return PLUGIN_HANDLED
}

else if (arg > 0 || arg < 11)
{
set_cvar_num("sv_sptime", arg)
client_print(id, print_chat, "You have set the Spawn Protection time to %d second(s)", arg)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spmessage(id, level, cid) // This is the function for the cvar message control
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
{
return PLUGIN_HANDLED
}

new sp[3]
read_argv(1, sp, 2)

if (sp[0] == '1')
{
set_cvar_num("amx_spmessage", 1)
}

else if (sp[0] == '0')
{
set_cvar_num("amx_spmessage", 0)
}

else if (sp[0] != '1' || sp[0] != '0')
{
console_print(id, "Usage : amx_spmessage 1 = Messages ON | 0 = Messages OFF")
return PLUGIN_HANDLED
}

return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public cmd_spshellthickness(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 2))
return PLUGIN_HANDLED

new arg_str[3]
read_argv(1, arg_str, 3)
new arg = str_to_num(arg_str)

if(arg > 100 || arg < 1)
{
client_print(id, print_chat, "You have to set the Glow Shellthickness between 1 and 100")
return PLUGIN_HANDLED
}

else if (arg > 0 || arg < 101)
{
set_cvar_num("sv_spshellthickness", arg)
client_print(id, print_chat, "You have set the Glow Shellthickness to %d", arg)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
//----------------------------------------------------------//
public Nowa_Runda() // This is the function for the event godmode
{
if(get_cvar_num("sv_sp") == 1){
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++){
new id = Players[i];
if(!is_user_alive(id)) continue;


set_task(0.1, "protect", id)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
//----------------------------------------------------------//
public protect(id) // This is the function for the task_on godmode
{
new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
set_user_godmode(id, 1)

if(get_user_team(id) == 1)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
}

if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
{
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
show_hudmessage(id, "Spawn Protection is enabled for %d second(s)", SPSecs)
}

set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public sp_off(id) // This is the function for the task_off godmode
{
new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
if(!is_user_connected(id))
{
return PLUGIN_HANDLED
}

else
{
set_user_godmode(id, 0)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0,0, kRenderNormal, SPShell)
return PLUGIN_HANDLED
}

return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//
public clcmd_fullupdate(id)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
//----------------------------------------------------------//

Not tested, should work.
  • +
  • -
  • 0

#3 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 15.03.2010 17:33

Tested, should work but it doesn't:(


żebyśmy się zrozumieli nie chodzi :D


Dodam, że to czasem chodzi czasem nie.

tzn. czasem ludzie świecą się na czerwono/niebiesko a czasem nie :D

Użytkownik Wiewiorek edytował ten post 15.03.2010 19:26






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych