Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie wypadanie itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.03.2010 16:30

Witam. Zrobiłem itema ale nie wypada on w ogóle. Nie wiem, zrobiłem tak jak innych i one wypadają ale ten mój nie wypada. Jak dodaje nowego itema te case 70: itd to jeszcze gdzieś musze dodawać czy tylko w tym case 70
  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.03.2010 17:26

a dodales
new rannum = random_num(1,68) zamiast 68 to case twojego ostatniego itemu
  • +
  • -
  • 0

#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.03.2010 17:49

Dałem rannum, zmienia to coś?
  • +
  • -
  • 0

#4 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 14.03.2010 18:52

I musisz skomplikowac
  • +
  • -
  • 0

#5 wreki

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:88
  • Imię:wojtek
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 16.03.2010 22:15

Dałem rannum, zmienia to coś?

To zmienia zakres losowania itemów. Miałem ten sam problem. Gdy jest
new rannum = random_num(1,68)
to po zabiciu kogoś bądź kupieniu losowego itemu odbywa się jakby losowanie w którym zostaje wylosowany 1 z 68 itemów. Jeśli dodałeś przykładowo 3 itemy, i nie zmieniłeś new rannum = random_num(1,68) na new rannum = random_num(1,71) to twoje nowe itemy nie miały szansy się wylosować.
Napisałem chyba najprościej jak się da ;]

Użytkownik wreki edytował ten post 16.03.2010 22:15

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na moje portfolio oraz sieć serwerów




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych