Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Slady i slapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.03.2010 22:00

Siemka :) Jak każdy wie łowca powinien mieć zdolność po strzeleniu w przeciwnika z pistoletu "ślady" w diablo modzie jest napisany tylko kod funkcji
new trace_boo i ja z zapytaniem czy to trzeba dopisać do reszty "new" (uczę się troszkę inaczej :) ) czy to po prostu trzeba zrobić od początku? Jeśli tak to trzeba to dać? Pod //new weapon, clip, ammo ?

Zabójca
Czy jeśli usunę "znak" anulowania (//) przed new weapon, clip ammo to zabójca dostanie slapy z pistoletu a mag swoje zamrażanie?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.03.2010 22:19

Takie samo mam pytanie. W sumie miałem, bo jak z:

//new weapon, clip ammo

Zrobiłem:

new weapon, clip ammo

To przy kompilacji pisze, że nigdy nie jest używane. ;/

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 13.03.2010 23:07

Nie chce was martwić, ale osoba co mówiła, ze:
new weapon, clip ammo
odpowiada za slapy, czy ślady, nie ma pojęcia jak działa pawn xD
  • +
  • -
  • 0

#4 Valito

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.03.2010 00:17

Nie tylko akurat w opcij szukaj 2 tematy jakie znalazłem pseudoznawcy poruszyli ta funkcje , i masz racje nie znam się na pawnie . To skoro nie ta funkcja to jaka jest na ślady i slapy?:| Próbowałem użyć kodu damage1 z diablo moda 5.9d też nie działało , to co znalazłem w szukaj też nie działało (jedynie naprawiłem maga) .
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.03.2010 11:24

Dodając zmienne do przechowywania broni i naboi na pewno nie włączysz tego
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych