Chciałbym aby w moim antyraszu w funkcji:
public free_the_world(){ if(round_start<1) return round_start=0 new players[32],num get_players(players,num,"a") for(new i;i<num;i++){ free_the_man(players[i]) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") message_end() message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***") message_end() client_print(0,print_center,"*** Mozna juz przekraczac linie raszu ***")
Tekst:
*** Druzyna broniaca moze juz raszowac *** !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!pokazywał się wszystkim w say'u (nie tylko tym żywym w grze ale również tym który obserwuja na spekcie)
zapłace w opstaci +++
z góry dzięki.
Użytkownik kubex edytował ten post 12.03.2010 16:58