Proszę o pomoc
@edit
Wpadłem na pomysł że może dało by się dodać jakoś player_item_id[id] = 66 Tylko nie wiem jak
Użytkownik KoRnY edytował ten post 11.03.2010 18:31
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.03.2010 18:30
Użytkownik KoRnY edytował ten post 11.03.2010 18:31
Napisano 11.03.2010 19:09
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)Dodaj pod tym:
///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==NazwaKlasy) { player_item_id[id] = 66 changeskin(id,0) }Końcowy wynik:
if(player_class[id]==Ninja && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id) else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id) ///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==NazwaKlasy) { player_item_id[id] = 66 changeskin(id,0) } ///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==Hunter)
Użytkownik KariiO edytował ten post 11.03.2010 19:10
Napisano 11.03.2010 22:09
i
if (player_class[i]==twoja klasa) changeskin(i,0)
public changeskin_id_1(id) { changeskin(id,1) }
public changeskin_id_1(id) { if (player_class[id]!=twoja_klasa) changeskin(id,1) }
if (reset==2){ //cs_set_user_model(id,"goomba") cs_set_user_model(id,"zombie") skinchanged[id]=true
Napisano 11.03.2010 22:20
Napisano 11.03.2010 22:29
if (player_class[i]==twoja klasa) { zmiana[i]=random_num(0,3) if (!zmiana[i]) changeskin(i,0) }
public changeskin_id_1(id) { if (player_class[id]!=twoja_klasa && zmiana[id]) changeskin(id,1) }
#include<*>
new zmiana[33]
Napisano 11.03.2010 22:36
Napisano 11.03.2010 22:55
random_num(0,3)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych