witam
proszę o plugin "menu" dla gracza ale na ON / OFF + normalne
czyli po wpisaniu np./menu pokazuje sie menu gracza z podpunktami:
1. hud_centerid (i obok) ON (a jak nadusi 1 to OFF) - cos jak amxmodmenu z komendami typu top 15
2. ruletka
3. itp
odnosnie pkt 1 i zeby zmienialo na 1 lub 0 w konsoli
z gory dziekuje pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Menu ON/OFF + normalne
Temat rozp. kiziol, 11.03.2010 18:18
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.03.2010 18:18
#2
Napisano 11.03.2010 20:09
1. hud_centerid (i obok) ON (a jak nadusi 1 to OFF) - cos jak amxmodmenu z komendami typu top 15
3. itp
żem dużo zrozumiał, szczególnie pkt 3
#3
Napisano 13.03.2010 12:25
prosto
wpisuej /menu
1. hud - do wybotu na on/off
2. ruletka - ruletka to przyklad wybory jako nie on/off czyli wybieram i jest moze byc /mute czy inna komenda
3. to samo co 2 (tylko inna komenda) bez on/off
4. to samo co 3 (ylko inna komenda) bez on/off
thx
13 marzec 2010 - 12:25:
wiec zrobilem tak :
i chodzi mi o to zeby roundsound bylo tylko w jednym podpunkcie i jak wcisne "1" to bedzie na "ON" a jak jeszcze raz "1" to bedzie na OFF i zeby napis sie zmienial "roundsoundON" "roundsoundOFF"
z gory dzięki
wpisuej /menu
1. hud - do wybotu na on/off
2. ruletka - ruletka to przyklad wybory jako nie on/off czyli wybieram i jest moze byc /mute czy inna komenda
3. to samo co 2 (tylko inna komenda) bez on/off
4. to samo co 3 (ylko inna komenda) bez on/off
thx
13 marzec 2010 - 12:25:
wiec zrobilem tak :
#include <amxmodx> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu") } public pokaz_menu(id) { new menu = menu_create("Menu Serwera","menu_wybor") menu_additem(menu,"Roundsound ON","1",0) menu_additem(menu,"Roundsound OFF","2",0) menu_additem(menu,"ZASADY SERWERA","3",0) menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_display(id,menu,0) } public menu_wybor(id,menu,item) { if(item==MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1 : { client_cmd(id, "MP3Volume 1") } case 2 : { client_cmd(id, "MP3Volume 0") } case 3 : { client_cmd(id, "/zasady") } } return PLUGIN_HANDLED }
i chodzi mi o to zeby roundsound bylo tylko w jednym podpunkcie i jak wcisne "1" to bedzie na "ON" a jak jeszcze raz "1" to bedzie na OFF i zeby napis sie zmienial "roundsoundON" "roundsoundOFF"
z gory dzięki
#4
Napisano 15.03.2010 14:55
Jak umiesz robić plugi to zaczaisz o co chodzi.
Poprostu jak gościu wybierze 1, to zmieniasz jakąś zmienna na true/false i wyświetlasz jeszcze raz menu Tak się robi opcje on/off...
Tylko jak chcesz zeby bylo napisane czy jest on czy off to musisz to wkleic podczas wyświetlania menu... np.
Poprostu jak gościu wybierze 1, to zmieniasz jakąś zmienna na true/false i wyświetlasz jeszcze raz menu Tak się robi opcje on/off...
Tylko jak chcesz zeby bylo napisane czy jest on czy off to musisz to wkleic podczas wyświetlania menu... np.
new bool:roundsound=true; if(roundsound=true) { menu_additem(menu,"Roundsound ON","1",0) } else { menu_additem(menu,"Roundsound OFF","1",0) }
case 1 : { client_cmd(id, "MP3Volume 1") roundsound=!roundsound; // Co do tej konstrukcji nie jestem pewnien, ale chodzi o odwrocenie wartosci. }
Użytkownik andrew8666 edytował ten post 15.03.2010 14:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych