nie będzie działać. Musisz dodać wpis w boost i subtract ring.
public BoostRing(id)
{
switch(player_ring[id])
{
case 1: p_stats[id][int]+=5
case 2: p_stats[id][str]+=5
case 3: p_stats[id][Agi]+=5
case 4: p_stats[id][str]+=20
case 5: p_stats[id][Agi]+=15
}
}
public SubtractRing(id)
{
switch(player_ring[id])
{
case 1: p_stats[id][int]-=5
case 2: p_stats[id][str]-=5
case 3: p_stats[id][Agi]-=5
case 4: p_stats[id][str]-=20
case 5: p_stats[id][Agi]-=15
}
}
Gdy to zrobisz edytuj zmień item na taki:
case 29:
{
player_item_name[id] = "Adrenaline"
player_item_id[id] = rannum
player_ring[id]=4
player_ring[id]=5
player_b_heal[id] = random_num(15,20)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::OPIS BEDZIE TUTAJ LALALAALALALALALALALAALALA",player_item_name[id],player_b_heal[id])
}
Powinno działać
Użytkownik KoRnY edytował ten post 11.03.2010 18:03