Czy jest mozliwosc zrobic takie ustawienie zeby za xpbonus za podlozenie paki bylo np 100 expa a za rozbrojenie 150 ?
Chcialbym to tak ustawic poniewaz wydaje mi sie ze duzo trudniej jest rozbroic bombe i powinien byc wiekszy exp za to
Jesli mozna prosilbym o instrukcje w jaki sposob tego dokonac.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
xpbonus
Temat rozp. ZiuTeK, 10.03.2010 21:58
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.03.2010 21:58
#2
Napisano 10.03.2010 22:53
Powinno ruszyć
public award_plant()
{
new Players[32], playerCount, id
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST")
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus2")+50
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i]
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_chat,"Dostales *%i* doswiadczenia za polozenie bomby przez twoj team",exp)
}
}
#3
Napisano 11.03.2010 23:04
dzięki za checi, oczywiscie chcialem zwiekszyc expa za rozbrojenie a nie za podlozenie dlatego zmienilem ten kod:
public award_defuse() { new Players[32], playerCount, id get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT") for (new i=0; i<playerCount; i++) { id = Players[i] Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus")) client_print(id,print_chat,"Dostales *%i* doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team",get_cvar_num("diablo_xpbonus2")+50) } Give_Xp(defuser,get_cvar_num("diablo_xpbonus2")+50) }
#4
Napisano 12.03.2010 00:24
Anyway se poradziłeś
Nie doczytałem wybacz
Zamykam :-|
Nie doczytałem wybacz
Zamykam :-|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych