Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
FastEXP + start od..
Temat rozp. m4ciekpl, 09.03.2010 21:34
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.03.2010 21:34
Czesc, chcialbym sie dowiedziec jak zrobic Fast exp (szybszy exp) i start od 30 lvl dla kazdej klasy oprocz maga.. moglbym sie dowiedziec?? dzięki.
#2
Napisano 09.03.2010 21:42
#3
Napisano 09.03.2010 22:06
ok nie rozumiem mnożnika liczby całkowitej.. dam na 400 będzie dobrze?? to jest ostatni level?
PS: gdzie to wkleic?
PS: gdzie to wkleic?
Użytkownik m4ciekpl edytował ten post 09.03.2010 22:11
#4
Napisano 09.03.2010 22:37
nie nie nie
w polu mnożnik podajemy dowolną liczbę(najlepiej z przedziału 1 -20 ) od niej zależy jak duża ilość expa będzie wymagana do awansowania na next level
ilość leveli podajesz w polu ile leveli
w polu mnożnik podajemy dowolną liczbę(najlepiej z przedziału 1 -20 ) od niej zależy jak duża ilość expa będzie wymagana do awansowania na next level
ilość leveli podajesz w polu ile leveli
#5
Napisano 09.03.2010 22:43
Skopiuj to np.: na pulpit.
Wybierz rodzaj bicia expa, potem wpisz ile ma być leveli a na końcu wpisz co ile razy więcej ma się zdobywać expa od podstawowej wartości która zależy od rodzaju bicia expa.
Porównaj sobie bicie normalnego expa z mnożnikami 1, 2, 5
Myślę że dobrze rozumiem
Wybierz rodzaj bicia expa, potem wpisz ile ma być leveli a na końcu wpisz co ile razy więcej ma się zdobywać expa od podstawowej wartości która zależy od rodzaju bicia expa.
Porównaj sobie bicie normalnego expa z mnożnikami 1, 2, 5
Myślę że dobrze rozumiem
#6
Napisano 09.03.2010 22:58
niet może inaczej mnożnik jest to jedna z wartości branych pod uwagę podczas obliczania expa dla level
np.
level*level * mnożnik
chyba wszystko jasne
np.
level*level * mnożnik
chyba wszystko jasne
#7
Napisano 09.03.2010 23:19
a nie:level*level * mnożnik
level*level * mnożnik * 5 ? :F
#8
Napisano 09.03.2010 23:55
no prawie
exp = (i*i)*(5*mnoznik);
#9
Napisano 10.03.2010 09:14
Eee... mnożenie (jak i dodawanie) jest przemienne i te nawiasy nic nie zmieniają?
#10
Napisano 10.03.2010 12:51
Stop stop stop widze ze klutnie sa wiec powoli.. ustalilem sobie
new LevelXP[36] = {0,2,8,18,32,50,72,98,128,162,200,242,288,338,392,450,512,578,648,722,800,882,968,1058,1152,1250,1352,1458,1568,1682,1800,1922,2048,2178,2312,2450}czy to dobrze?? Mozecie mi skompilowac??
Załączone pliki
Użytkownik m4ciekpl edytował ten post 10.03.2010 13:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych